۰

گوشی 2500 دلاری سامسونگ خریدار دارد؟

تاریخ انتشار
جمعه ۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۰۲
گوشی 2500 دلاری سامسونگ خریدار دارد؟
آیتی‌من - سامسونگ که حالا بزرگترین تولیدکننده گوشی در دنیا به شمار می رود، ظاهرا بعد از عرضه موفقیت آمیز گوشی های سری گلکسی درصدد است تا نام خود را با عرضه محصولات خلاقانه دوباره روی زبان ها بیندازد. این تولیدکننده بزرگ کره ای حالا گوشی تاشویی خلق کرده که دارای دو نمایشگر است و علاوه بر صفحه نمایش لمسی دارای نمایشگر دیگری همراه با صفحه کلید است. این گوشی امکانات فوق العاده ای دارد و از جدیدترین فناوری ها برخوردار است. اما قیمتی که سامسونگ برای این گوشی در نظر گرفته 2500 دلار است که بسیار بالایی محسوب می شود. بنابراین باید دید که بازار هدف سامسونگ کجاست و این گوشی را برای چه قشری در نظر گرفته است.

بر این اساس خبرها حاکی از آن است که گوشی تاشوی سامسونگ قرار نیست به صورت گسترده تولید و عرضه شود و قیمت بالای ۲۵۰۰ دلاری آن احتمالا موجب می شود بسیاری از افراد آن را نخرند.

منابع مطلع می گویند قرار است این گوشی تنها در انگلیس و از طریق برخی مجاری توزیع و فروش خاص عرضه شوند.

یک کارمند سامسونگ که نامش فاش نشده و این اطلاعات را برای اولین بار در اختیار سایت گیزمودو قرار داده، افزوده که این گوشی به صورت آزاد و بدون نصب سیم کارت به طور پیش فرض عرضه می شود. هنوز مشخص نیست برنامه های سامسونگ برای عرضه این گوشی در کشورهای دیگر جهان چیست.

گفته می شود این گوشی دارای برخی گزینه های انتخابی نیز خواهد بود. اما قیمت گوشی تاشوی سامسونگ با ساده ترین گزینه ها کمتر از ۱۹۰۰ دلار نخواهد بود و لذا بسیاری از افراد عادی باید فکر خرید آن را از سر به در کنند. بدیهی است که با افزایش رم و حافظه قیمت این گوشی بیشتر می شود.

پیش از این برخی منابع خبری حداکثر قیمت گوشی تاشوی سامسونگ را ۱۸۵۰ دلار اعلام کرده بودند. در حال حاضر یکی از تازه ترین مدل های آیفون با قیمت ۱۰۰۰ دلاری در بازار پیشتاز است. این گوشی دارای یکی از سه نام گلکسی X، گلکسی F یا  گلکسی Flex خواهد بود.

رونمایی رسمی از گوشی تاشوی سامسونگ در کنگره جهانی موبایل در بارسلون اسپانیا و در فوریه سال ۲۰۱۹ صورت می گیرد. گفته می شود شرکت ال جی هم در نمایشگاه سی ای اس ۲۰۱۹ یک گوشی با نمایشگر تاشو عرضه می کند.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۰۶۵۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما