۰

دوربین کامپکت 17 مگاپیکسلی لایکا با قابلیت فیلمبرداری 4K

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۶
دوربین کامپکت 17 مگاپیکسلی لایکا با قابلیت فیلمبرداری 4K
آیتی‌من - بر اساس گزارش وب سایت دی پی ریویو، این دوربین D–Lux 7 نام دارد و علاوه بر بهره مندی از سنسور 17 مگاپیکسلی، دارای قابلیت ضبط ویدیویی با کیفیت 4K است.

از نظر مشخصات فنی، این دوربین شباهت زیادی با دوربین Lumix DC–LX100 II پاناسونیک دارد؛ اما از نظر طراحی ظاهری، دوربین جدید خانواده لایکا یک سر و گردن بالاتر است و همین موضوع موجب شده است که فروش خوبی برای آن در کریسمس پیش بینی شود.

Leica D–Lux 7 به یک حسگر ۱۷ مگاپیکسلی CMOS چهار سوم مجهز شده است که بزرگ تر از حسگرهای به کاررفته در بیشتر دوربین های کامپکت سنتی به شمار می رود. 

این دوربین همچنین قابلیت ثبت تصاویر ویدیویی با کیفیت 4K را دارد و از حالت «Post Focus» بهره می برد. این حالت همان طور که از نامش پیدا است، امکان تنظیم فوکوس را در نقاط مختلف تصویر، پس از ثبت آن ها و با استفاده از برخی برنامه های سازگار، به کاربر می دهد. علاوه بر این ها، دوربین کامپکت جدید لایکا می تواند ویدیوهای 4K را با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و فرمت MP4 ضبط کند.

دوربین D–Lux 7 به یک لنز ۷۵–۲۴ میلی متری سری Vario–Summilux با دیافراگم متغیر f/1.7 تا f/2.8 مجهز شده است. بالای این لنز نیز علاوه بر وجود حلقه فیزیکی دیافراگم، یک سوییچ فیزیکی مستقل نیز وجود دارد که امکان تغییر نسبت تصویر را از بین گزینه های ۳:۲، ۱۶:۹، ۱:۱ و ۴:۳ فراهم می کند. 

این دوربین همچنین به یک نمایشگر ۳ اینچ از نوع لمسی LCD مجهز شده است.

Leica D–Lux 7 همچنین می تواند با اپلیکیشن FOTOS لایکا و با بهره گیری از بلوتوث و وای فای، به دستگاه های بر مبنای اندرویید و iOS متصل شود. 

قیمت پیش خرید این دوربین در حدود یک هزار و 195 دلار است.
 
کد مطلب : ۲۷۰۶۸۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما