۰

سداد از راهکار پایانه های فراهوشمند ملی رونمایی کرد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۴
سداد از راهکار پایانه های فراهوشمند ملی رونمایی کرد

آیتی‌من - در این مراسم حمید رضا مختاریان، مدیر عامل شرکت داده ورزی سداد با اشاره به اینکه BTM مصداق دقیق پیاده سازی OmniChannel یا کانال فراگیر در صنعت بانکداری است عنوان کرد: محصول BTM با تمامی راه حل ها و کانال های ارائه خدمت بانک ملی نظیر «بام» و «همراه بام» یکپارچه شده و تجربه کاربری یکپارچه ای در تمامی کانال های ارتباطی بانک با مشتریان رقم می زند .

مختاریان افزود: BTM همانند بام مبتنی بر ویجت های متنوع خدمات خواهد بود و سرعت ارائه محصول و امکان توسعه روی این نسل از خودپردازها همپای بام و سایر کانال های بانک چابک و هوشمند خواهد بود.

مهدی بایندور، مدیر پروژه BTM نیز در تشریح ویژگی های محصول، مهمترین خصوصیات BTM را قابلیت ارایه هویت واحد بین درگاه خودپرداز و اینترنت بانک بام در قالب OmniChannel، ارایه تجربه کاربری یکسان با اینترنت بانک بام در قالب ویجت های مشابه، ارایه سرویس های نوین بانک در ارتباط با سایر سامانه های بانک، قابلیت تغییر لحظه ای شبکه پایانه های بانک ملی، ارایه کنترل پنل قدیم و جدید برای تغییر مدل ذهنی مشتریان، هوشمند سازی تعامل مشتری با خودپرداز در قالب تحلیل رفتار مشتری، ارایه میانبرهای ویژه برای انجام تراکنش (همانند USSD)، ارایه سرویس های خاص به کاربران با معلولیت جسمی، ارایه Device Controller و مانیتورینگ مرکزی و ارایه سامانه سوپروایزری ذکر کرد.

همچنین در این مراسم پس از تست عملیاتی موفق محصول، محمد رضا حسین زاده مدیر عامل و رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران عملیاتی شدن این محصول را موجب شعف و رفع خستگی ها خواند و نشاط و خلاقیت و انرژی تیم جوان سداد را ستود. وی با بیان اینکه محصولات از این دست برگ برنده بانک ملی ایران هستند خواستار استمرار روند و حرکت پرشتاب و خلاقیت و نوآوری کنونی شرکت سداد شد. وی با تاکید بر ثمرات میدان دادن به نخبگان و جوانان به نمایندگی از هیات مدیره بانک ملی ایران از به روز بودن، متفاوت بودن و منحصر بفرد بودن محصول BTM که برای اولین بار در ایران در اختیار بانک ملی ایران قرار گرفته، از دست اندرکاران پروژه در شرکت داده ورزی سداد تشکر کرد.

در ادامه مراسم مسعود خاتونی معاون فناوری اطلاعات و عضو هیات مدیره بانک ملی ایران اعلام کرد  که شرکت سداد سال 97 را با کسب رتبه اول در بین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات پشت سر خواهد گذاشت و محصول BTM مبین و نوید بخش این مهم است .

 
کد مطلب : ۲۷۰۸۰۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما