کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ورود دستیار صوتی گوگل به تلویزیون های سامسونگ

ايسنا , 3 دی 1397 ساعت 20:25

گفته می‌شود که تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ در سال ۲۰۱۹ میلادی به دستیار صوتی اختصاصی گوگل مجهز خواهند شد.



با توجه به افزایش روزافزون محبوبیت و استقبال از تلویزیون‌های هوشمند در جهان، گزارش‌های جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد مدل‌های ۲۰۱۹ تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ به دستیار صوتی اختصاصی گوگل(Google Assistant) مجهز خواهند شد. این در حالیست که این محصولات در حال حاضر تنها به دستیار صوتی اختصاصی خود سامسونگ که «بیکسبی» نام دارد و در قابلیت و ویژگی‌های کاربردی از بزرگترین رقیب خود یعنی Google Assistant در جایگاه پایین‌تری قرار دارد، تجهیز شده‌اند.

به طور قطع تجهیز تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ به دستیار صوتی و هوشمند گوگل اسیستنت (Google Assistant) می‌تواند تا حد زیادی کاربردهای این محصول را بالا برده و قابلیت‌های آن را برای کاربرانی که علاقه و تمایل زیادی به استفاده از قابلیت‌های صوتی دستگاه های الکترونیکی دارند، گسترش و توسعه بخشد.

به گزارش وب سایت The Verge، این خبر در حالی منتشر شده است که تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی بعنوان بزرگترین رقیب سامسونگ، در حال حاضر به هر دو دستیار صوتی پرطرفدار و معروف، گوگل اسیستنت و الکسای آمازون مجهز شده‌اند و به این امکان را به کاربرانشان می‌دهند تا در صورت نیاز به اتصال به دستگاههای مختلف نظیر اسپیکرهای هوشمند آمازون یا گوگل، از هر کدام از دستیارهای صوتی موجود در برنامه تلویزیون هوشمند خود بهره‌مند شوند.

 


کد مطلب: 270889

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/270889/ورود-دستیار-صوتی-گوگل-تلویزیون-های-سامسونگ

ITMen
  https://www.itmen.ir