۰
به انتخاب برخی رسانه‌های مطرح دنیا:

هواوی میت 20 پرو؛ گوشی برتر سال ۲۰۱۸

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۲
هواوی میت 20 پرو؛ گوشی برتر سال ۲۰۱۸

آیتی‌من - بازخوردهای مثبت از این گوشی در رسانه ها حاکی از آن است که این گوشی یکی از بهترین پرچم داران حال حاضر در بازار گوشی های هوشمند به شمار می آید.

در ادامه به برخی از بررسی ها و نظرات رسانه های معروف دنیا در مورد این گوشی می پردازیم:

گاردین: قرارگیری در لیست 20 گجت برتر سال 2018 و جزو 5 گوشی هوشمند برتر
این گوشی هوشمند به دلیل امکاناتی از قبیل دوربین سه گانه لایکا، نرم افزار اسکن سه بعدی تشخیص چهره و سنسور اثر انگشت در قسمت میانی صفحه نمایش لقب «تابناک و به روز» را از سوی این رسانه از آن خود کرده است. هواوی میت 20 پرو   با عمر باتری 35 ساعته، پردازنده قدرتمند و قابلیت شارژ بی سیم خود شماره یک آندروییدی ها به شمار می آید.

فوربس: قرارگیری در لیست گوشی های مورد علاقه «بن سین» در سال 2018
سال گذشته Mate 10 Pro شماره یک لیست منتخب ما بود و امسال Mate 20 Pro با برتری همه جانبه نسبت به ورژن پیشین خود جایگیزین آن شده است چرا که بهترین ویژگی گوشی برتر سال را به صورت یک جا در خود دارا است.

TechRadar: بهترین گوشی تاریخ هوآوی تا به امروز
Huawei Mate 20 Pro بهترین گوشی هوآوی تا به امروز است. این گوشی ترکیبی هیجان انگیز از طراحی، قدرت و عملکرد است و اسکنر اثرانگشت آن به شکل یک قطعه ی هنرمندانه روی صفحه نمایش قرار گرفته است.

Android Authority: بهترین گوشی با اسکنر اثرانگشت در قسمت میانی صفحه نمایش، سریع ترین شارژ گوشی، بهترین عملکرد گوشی Huawei Mate 20 Pro با اسکنر اثرانگشت در قسمت میانی صفحه نمایش، دوربین سه گانه و اسکن سه بعدی تشخیص چهره ترکیبی فوق العاده از بهترین امکانات گوشی های هوشمند است.

SuperSaf : قرارگیری در لیست 5 گوشی برتر سال 2018
نکته قابل توجه در مورد Huawei Mate 20 Pro عمر باتری آن است که این گوشی شگفت انگیز کرده است.

Trusted Reviews: بهترین گوشی از حیث دارا بودن ویژگی های پرکاربرد، بهترین دوربین گوشی سال  2018
Mate 20 Pro  بالاترین کیفیت دوربین گوشی ها را از لحاظ سخت افزاری دارد. هوآوی این بار سنسور تک رنگی را که در پرچم داران قبلی از آن استفاده کرده بود، با یک لنز زاویه باز جایگزین کرده است.

Stuff : گوشی فوق العاده 2018، گوشی هوشمند سال 2018
 Mate 20 Pro با باتری پرظرفیت، دوربین با کیفیت و صفحه نمایش گسترده خود تجربه بی نظیری از بازی های ویدیویی را برای کاربران خود به ارمغان آورده است.

جایزه Android Headlines: بهترین دوربین گوشی هوشمند 2018
 Mate 20 Pro با بکارگیری امکانات P20 Pro و با استفاده از چندین تکنولوژی جدید به گوشی بهتری تبدیل شده است که با لنز زوم فوق عریض 20 مگاپیکسلی آن می توان با عکس های فوق ماکرو با کیفیتی را به ثبت رساند.

Talk Android: گوشی سال 2018
گوشی خوش دستی که با صفحه نمایش OLED و دوربین حرفه ای به لطف هوش مصنوعی و پردازنده های قدرتمندی از جمله Kirin 980 و NPU عکس هایی با بیشترین میزان جزییات را ثبت می کند.
 
کد مطلب : ۲۷۰۹۵۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما