کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مانیتورهای 2019 سامسونگ معرفی شد

SAMSUNG , 17 دی 1397 ساعت 2:28

شرکت سامسونگ سه مدل جدید از مانیتورهای خود را برای سال 2019 معرفی کرد.



آیتی‌من - مدل اول به نام مانیتورهای Space یک محصول پیشرفته با طراحی مینیمالیستی است. مدل دوم مانیتور CRG9 است که تجربه بی‎نظیری از بازی‎ در اختیار شما قرار می‏دهد و نهایتا مدل منحنی UR59C که با کیفیت تصویر فوق العاده 4K UHD می‎تواند نمایشگری ایده ‏آل برای تولیدکنندگان محتوا و طراحان تصویر باشد. همه این مانیتورها مجهز به پیشرفته‏ ترین فناوری‎های روز دنیا مانند صفحه‏ نمایش‏ های فوق عریض، رنگ‎های واقعی برای خلق دنیایی فراگیر در بازی و نیز طراحی حداقلی با هدف افزایش بهره ‏وری و صرفه‏ جویی در فضا، هستند. 

مانیتور Space جدا از زیبایی، مجموعه‎ای از قابلیت‎های متنوع را در خود جای داده است. مدل 27 اینچی این مانیتور با کیفیت QHD می‎تواند تصاویر را با جزییات کامل پیش چشم شما قرار دهد و مدل 32 اینچی آن نیز تصویر را با کیفیت 4K UHD برای شما پخش می‎کند. 

مانیتورهای Space مجهز به یک بازوی نگهدارنده منحصربه فرد هستند که می‏توان آن را پشت لبه ‏های باریک مانیتور پنهان کرد. در زمان استفاده از این بازوی نگهدارنده می‏توانید مانیتور را براحتی چرخانده و یا از دیوار فاصله بدهید.  قابلیت «پایه قابل تنظیم تا ارتفاع صفر» به شما امکان می‏دهد مانیتور آن را پایین آورده و کاملا روی میز قرار دهید و این یعنی می‏توانید هر زاویه دید دلخواهی را برای خودتان ایجاد کنید. این پایه نه تنها دیدن تصویر را راحت‎تر می‎کند بلکه با قرار دادن کابل‎های برق و HDMI داخل خود، مشکلات جابه جا کردن سیم‏ ها را هم حل می‏کند. 

ماینتور CRG9 نیز اولین نمایشگر گیمینگ با صفحه فوق عریض در جهان است که تصویر را با نسبت 32:9 نمایش می دهد. این مانیتور 49 اینچی با نرخ بروزرسانی 120 هرتز و زمان واکنش 4 میلی ثانیه، میزان تاخیر تصویر را به حداقل رسانده و با از بین بردن مشکل تیره شدن تصویر در صحنه‏ های پرشتاب، امکان انجام بازی‎های بسیار سریع را برای شما فراهم می‎کند. این مانیتور دارای فناوری AMD Radeon FreeSync 2 HDR است که با کم کردن پرش و بهم ریختگی تصویر و پایین آوردن تاخیر سیگنال ورودی، روان‎ترین تجربه بازی را برای شما ممکن می کند. 

مانیتور CRG9 دارای رزولوشن dual QHD (5120 در 1440) و فناوری HDR10 است. این مانیتور همچنین مجهز به فناوری کوانتوم دات است که بازه‎ای بزرگ از رنگ‎ها را بصورت کاملا واقعی تولید می‎کند. صفحه نمایش این مانیتور نیز با انحنای 1800 میلی‎متری خود میدان دید بسیار وسیعی را پیش چشم شما قرار می‎دهد. 

مانیتور CRG9 همچنین مجهز به دو ورودی HDMI، دو پورت Display، اتصال USB 3.0 و گزینه اتصال هدفون است. 

بر اساس این گزارش، مانیتور UR59C نیز بصورت ایده‏آل برای طراحان محتوا طراحی شده و دارای صفحه نمایشی منحنی با کیفیت UHD و نسبت کنتراست 2500:1 و رزولوشن 3840 در 2160 یعنی 4K UHD کامل است و تا یک میلیارد رنگ را پشتیبانی می‎کند. انحنای 1500R این مانیتور تجربه‎ای کاملا فراگیر برای شما ایجاد می‎کند که برای خلق محتوا یا تماشای فیلم و آثار هنری بسیار جذاب است اما در عین حال برخلاف مانیتورهای معمولی، در صورت تماشای طولانی مدت آن، چشم شما دچار خستگی نخواهد شد. 

مانیتور UR59C با طراحی بسیار باریک خود و ضخامت 6.7 میلی‏متری، با رنگ خاکستری متمایل به آبی عرضه شده است. صفحه نمایش این مانیتور در سه ضلع بدون حاشیه بوده و روی یک صفحه باریک V شکل سوار است که سیم‎های اتصالی به آن هم داخل همین پایه قرار گرفته است.

 


کد مطلب: 270992

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/270992/مانیتورهای-2019-سامسونگ-معرفی

ITMen
  https://www.itmen.ir