۰
در مراسم رونمایی از نسخه‎های جدید نرم‌افزار «دشت» همکاران‌سیستم اعلام شد

تولید نرم‎افزار «دشت» متناسب با نیاز واحدهای صنفی

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۱۵
تولید نرم‎افزار «دشت» متناسب با نیاز واحدهای صنفی

آیتی‌من - محمد عزیزاللهی افزود: نرم ‎افزار فروشگاهی «دشت» همکاران سیستم، نرم افزاری ویژه اصناف و فروشگاه ها است. این بسته نرم افزاری با امکانات دریافت و پرداخت، خرید و فروش و گزارش ها پاسخگوی نیاز بسیاری از فروشگاه هاست.

وی اضافه کرد: دشت همکاران سیستم به نیاز طیف متنوعی از فروشگاه ها پاسخ می دهد و برای صنف هایی مانند طلافروشی و املاک که فرایندهای خاصی دارند، راهکار ویژه ای ارایه می‎کند. وی تصریح کرد: همه گزارش های قانونی وزارت دارایی مانند خرید و فروش فصلی، مالیات بر ارزش افزوده و معافیت‎های مربوطه آن در این سیستم در نظر گرفته شده است تا صاحبان اصنافی که ملزم به ارایه این گزارش ها هستند به سادگی پاسخگوی سازمان های مربوطه باشند.

رییس هیات مدیره سپیدار سیستم توضیح داد: این نرم افزار همچنین این امکان را می دهد تا سود فروش هر کالا را مشخص کنید، بنابراین می توانید کالاهای پرسود خود را شناسایی و عملیات فروش خود را بر اساس آن برنامه‎ریزی کنید. 

وی افزود: در عین حال این قابلیت را دارد که مدت زمان خواب کالای خود را برآورد کنید. به این ترتیب می دانید هر کالا به چه میزان و به چه مدت در انبار فروشگاه می ماند. با این اطلاعات می توانید عملیات سفارش خرید و تامین کالای خود را مدیریت کنید.

وی اضافه کرد: با استفاده از امکان مدیریت عملیات چک می توانید همه فرایندهای مرتبط با دریافت و پرداخت چک را مدیریت کنید؛ از تاریخ سررسید چک های دریافتی یا پرداختی مطلع شوید و برای آن برنامه ریزی کنید.

وی با بیان اینکه شرکت سپیدار سیستم از شرکت های تخصصی همکاران سیستم و عرضه کننده انحصاری و ارایه دهنده خدمات محصولات سپیدار، راهکاران و دشت همکاران سیستم است، گفت: این نرم افزارها هریک برای نیاز خاصی طراحی و تولید شده‎اند. نرم‎افزار دشت برای حوزه اصناف، سپیدار برای شرکت‎های کوچک و راهکاران برای شرکت‎های بزرگ طراحی شده‎اند. برای سازمان‎های دولتی و حاکمیتی نیز راهکار یکپارچه بخش عمومی را داریم.

وی افزود: در حال حاضر 60 درصد از شرکت‎های بورسی و 50 درصد از 500شرکت برتر کشور جزو مشتریان همکاران سیستم هستند. وی در مورد حجم بازار خرده فروشی در جهان گفت: بازار خرده فروشی طی 6 سال 60 درصد رشد داشته است یعنی سالی 10 درصد و واحدهای صنفی، اتحادیه‎ها و مراکز خرید جزو اکوسیستم خرده فروشی محسوب می‏شوند.

عضو هیات مدیره همکاران سیستم افزود: بیش از 6 میلیون شاغل و 2 میلیون و نیم واحد صنفی در ایران وجود دارد که تعداد واحدهای صنفی 5برابر استانداردهای جهانی است و جالب اینکه در سال جاری با وجود شرایط بد اقتصادی بر تعداد واحدهای صنفی افزوده شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 50 درصد از واحدهای صنفی فاقد سیستم مکانیزه فروش هستند، گفت: این موضوع باعث شده تا واحدهای صنفی با چالش تنوع فعالیت، حجم زیاد فاکتور، مدیریت گردش موجودی انبار و هزینه‎ها و همچنین الزامات قانونی مواجه باشند که نرم‎افزار «دشت» می‎تواند این مشکلات را در صنوف مختلف رفع کند.

 
کد مطلب : ۲۷۱۱۷۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما