۰

بخش موبایل ال جی همچنان روی خط زیان دهی

تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۸
بخش موبایل ال جی همچنان روی خط زیان دهی

آی‌تی‌من-  تقریبا همه بخش های شرکت ال جی در طول سه ماهه پایانی سال 2018 به سوددهی رسیدند، اما فروش گوشی های هوشمند این شرکت همچنان روند نزولی طی کرده است. در طول فصل پاییز سال ۲۰۱۸، سود ال جی از بخش گوشی های هوشمند ۱.۵۱ میلیارد دلار بوده و درمجموع سود ۷.۰۸ میلیارد دلاری عاید این شرکت کرده است.

سود ۱.۵ میلیارد دلاری در مقایسه با سه ماهه سوم ۲۰۱۸ کاهش چشمگیر ۱۶ درصدی داشته است. این درحالی است که سه ماهه آخر سال که به تعطیلات سال نو منتهی می شود و معمولا شرکت ها فروش بیشتری در فصل تعطیلات ثبت می کنند.البته مدیران ال جی به دنبال تغییر این روند منفی در سال ۲۰۱۹ هستند. بر این اساس بخش موبایل ال جی در سال ۲۰۱۹ در صدد تولید گوشی های هوشمند مجهز به فناوری 5G  است.

اکثر شرکت ها در حال برنامه ریزی برای استفاده از فناوری 5G در محصولات شان هستند اما بعید است که حرکت به این سمت نیز بتواند خیلی روی عملکرد منفی ال جی تاثیری داشته باشد.

ال جی مدعی است در آینده ای نزدیک گوشی هوشمند تاشدنی روانه بازار می کند؛ اما این هم کافی نیست و این شرکت برای بقای خود باید محصولات متنوع تری نیز در چنته داشته باشد. به عنوان مثال، عرضه گوشی هوشمند با حاشیه های باریک، دیگر کسی را هیجان زده نمی کند. به هر ترتیب این شرکت کره ای باید اقداماتی جدی برای خروج از این رکود انجام دهد یا مثل بسیاری از برندهای به مراتب قوی تر و بزرگ تر از ال جی در بازار موبایل، از این بازار خارج شده و شانس خود را در بازارهای دیگر امتحان کند.
 
کد مطلب : ۲۷۱۱۸۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما