۰

ال‌ جی گوشی G8 ThinQ را با قابلیت تشخیص عمق معرفی می‌کند

ساحره چمنی / مولف
تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۸
ال‌ جی گوشی G8 ThinQ را با قابلیت تشخیص عمق معرفی می‌کند

آی‌تی‌من- ال‌جی در این گوشی از تراشه سنسور تصویر REAL3 شرکت Infineon بهره می‌برد که نقش مهمی در دوربین جلوی گوشی هوشمند G8 ThinQ خواهد داشت.

در این فناوری الگوریتم‌های پردازش سه‌بعدی (مجموعه‌ای از داده‌ها در فضای سه‌بعدی که توسط اسکن سه‌بعدی تولید شده‌اند)، قابلیت‌های جدیدی از دوربین جلو را ارایه می‌کند.

در حالی که سایر فناوری‌های سه‌بعدی از الگوریتم‌های پیچیده برای محاسبه فاصله جسم از لنز دوربین استفاده می‌کنند، تراشه سنسور تصویر TOF، با گرفتن نور مادون قرمز ساطع شده از سوژه، اندازه‌گیری‌های دقیق‌تری ارائه می‌دهد. در نتیجه، ToF در نور محیط سریع‌تر و کارآمدتر است و با کاهش حجم پردازش تصویر، مصرف انرژی گوشی را نیز کم می‌کند.

به علت سرعت پاسخ سریع این فناوری،ToF به طور گسترده‌ای در روش‌های مختلف احراز هویت بیومتریک مانند تشخیص چهره استفاده می‌شود. به علاوه با توجه به اینکه ToF اشیاء را در فضای سه‌بعدی مشاهده می‌کند و تحت تاثیر منابع نور خارجی قرار نمی‌گیرد، نرخ تشخیص عالی در محیط داخلی و خارجی دارد، و برای اجرای واقعیت افزوده (AR) و برنامه‌های کاربردی واقعیت مجازی (VR) مناسب است.

شرکت Infineon به عنوان تولیدکننده پیشرو تراشه‌های نیمه هادی جهان، برای دانش فنی بالای خود در ساخت حسگر نیز شناخته شده است. این سازنده چیپست آلمانی‌تبار، در زمینه برنامه‌های امنیتی خودرو، مدیریت انرژی و دیجیتال بسیار قابل اعتماد است. این شرکت فناوری ToF را در LG G8 ThinQ توسعه داده که برای استفاده در گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار و باکیفیت بالا و همچنین دستگاه‌های میان رده در نظر گرفته شده است.

معاون ارشد و رئیس استراتژی محصول در شرکت ارتباطات موبایلی ال‌جی می‌گوید: با توجه به هدف ال‌جی برای ارائه ارزش واقعی به مشتریان گوشی‌های همراه، ما جدیدترین پرچم‌دار خود را با فناوری ToF عرضه کرده‌ایم تا یک سیستم احراز هویت منحصر به فرد و امن بدون به خطر انداختن قابلیت‌های دیگر دوربین ارائه دهیم، گوشی G8 ThinQ ال‌جی با قابلیت ToF بهترین انتخاب برای کاربرانی است که در جستجوی یک گوشی هوشمند پیشرفته باقابلیت‌های دوربین مناسب هستند.

 
مولف : ساحره چمنی
مترجم : ساحره چمنی
مرجع : lgnewsroom
کد مطلب : ۲۷۱۲۵۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما