۰
رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد:

خیال ناشران دیجیتال راحت؛ به نمایشگاه کتاب می‌روند

مجمع ناشران بین‌المللی تشکیل می‌شود
تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۹
خیال ناشران دیجیتال راحت؛ به نمایشگاه کتاب می‌روند

آی‌تی‌من- در حالی مهلت ثبت‌نام ناشران داخلی برای حضور در سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران فردا 23 اسفندماه به پایان می‌رسد که هنوز خبری از ثبت‌نام از ناشران دیجیتال نیست. به همین دلیل هم تعدادی از ناشران دیجیتال با امضای طوماری نسبت به عدم حضور در نمایشگاه کتاب اعتراض کردند. با این حال به نظر می‌رسد مشکل ناشران دیجیتال برای حضور در نمایشگاه حل شده است.

محمدرضا بهمنی رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این باره به خبرنگار آی‌تی‌من گفت: روز دوشنبه جلسه مشترکی با معاونت فرهنگی وزارت ارشاد داشتیم و توافق شد فضای مناسبی جهت حضور ناشران دیجیتال در نمایشگاه کتاب تهران اختصاص یابد.

وی افزود: معاونت فرهنگی وزارت ارشاد نگاه ویژه‌ای به نشر دیجیتال دارد و قرار شد امکان حضور ناشران دیجیتال در نمایشگاه‌های استانی کتاب نیز فراهم شود.

بهمنی گفت: به زودی ثبت‌نام از ناشران دیجیتال جهت حضور در نمایشگاه کتاب تهران آغاز می‌شود.

رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال با اشاره به برگزاری مجمع ناشران دیجیتال کودک و نوجوان گفت: معتقدیم توسعه نشر دیجیتال از طریق توسعه تشکل‌ها صورت می‌گیرد و به همین دلیل پس از تشکیل مجمع ناشران اسلامی، دومین مجمع ناشران در حوزه کودک و نوجوان تشکیل شد و به زودی مجمع ناشران بین‌المللی نیز تشکیل می‌شود.
 
کد مطلب : ۲۷۱۴۸۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما