۰
بازار شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره آیفون 2019 داغ است

مروری بر اخبار و شایعات جدید درباره آیفون 2019

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۲
مروری بر اخبار و شایعات جدید درباره آیفون 2019

آی‌تی‌من- معمولا اپل اواخر شهریور ماه از گوشی آیفون جدیدش رونمایی می‏‌کند با این حال همیشه از چند ماه‌ زودتر، اخبار و گمانه‎زنی‎ها درباره گوشی‏‌های این برند منتشر می‎شود.

بر این اساس در حالی که پیش بینی می‎شد آیفون‌های 2019 با قابلیت پشتیبانی از نسل پنجم شبکه موبایل (5G) عرضه شوند، اکنون مشخص شده که خیلی بعید است که اینگونه باشد و حداقل باید تا سال 2020 منتظر بمانیم. در عین حال رقبای آیفون با عرضه گوشی‌های پیشرفته نسل پنجم می‎توانند اپل را به چالش بکشند.

از سوی دیگر اخبار حکایت از پشتیبانی شارژ بی سیم دو طرفه برای آیفون سال 2019 دارد. گفته می‎شود آیفون‌های 2019 اپل که به احتمال زیاد آیفون 11 نام خواهد گرفت، با باتری بزرگتری روانه بازار می‌شود که منطقا به معنای افزایش عمر باتری این گوشی خواهد بود.

ممکن است اپل یک لنز تازه به دوربین جلویی گوشی آیفون جدید خود بیفزاید و یک لنز تازه عریض را هم برای دوربین پشتی این گوشی در نظر بگیرد. البته مشخص نیست این امکانات به تمامی مدل‎های تازه آیفون اضافه می‌شود یا تنها آیفون‎های گران‎تر از آنها بهره‎مند می‎شوند.

شایعاتی در مورد استفاده از پورت USB-C به جای پورت Lightning هم در مورد آیفون 2019 شنیده می‏‌شود که هنوز رد یا تایید نشده است. استفاده از نمایشگرهای OLED با کیفیت بالاتر نیز برای همه مدل های آیفون 11 پیش‌بینی می‎شود.
مرجع : GSMArena
کد مطلب : ۲۷۱۵۹۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما