۰

رکورد فروش ۱۰ ثانیه‌ای P30 هواوی

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۳
رکورد فروش ۱۰ ثانیه‌ای P30 هواوی

آی‌تی‌من- هواوی اول فروردین ماه از گوشی‌های سری P رونمایی کرد. این گوشی‌ها که پرچمداران امسال هواوی به شمار می‌روند قرار است که به زودی به شکل رسمی وارد بازار شوند. با این حال سایت VMall پیش فروش گوشی‌های P30 و P30 Pro را آغاز کرد و توانست در مدت ۱۰ ثانیه همه گوشی‌هایش را به فروش برساند. برآورد شده که تعداد گوشی‌های پیش فروش شده بین ۳۰ تا ۵۰ هزار دستگاه بوده و درآمد هواوی از این فروش بیش از ۲۹ میلیون دلار برآورد شده است.

گوشی پی ۳۰ با ظرفیت حافظه‌ رم ۸ گیگابایتی و حافظه‌ داخلی ۶۴ گیگابایتی، ۵۹۵ دلار و نسخه‌ای با ظرفیت حافظه‌ داخلی ۱۲۸ گیگابایتی ۶۴۰ دلار و نسخه‌ای با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ داخلی نیز ۷۱۴ دلار آمریکا قیمت‌گذاری شده است.

پی ۳۰ پرو نیز قیمتی بین ۸۱۸ دلار تا ۱,۰۱۳ دلار دارد. ۳,۰۰۰ کاربر اولی که این گوشی هوشمند را پیش‌خرید کردند، مونوپاد هدیه خواهند گرفت. هواوی، تنها تعداد محدودی از گوشی‌های پی ۳۰ و هواوی پی ۳۰ پرو را از طریق ‌سایت مذکور پیش‌فروش کرده است. بنابراین  پیش‌فروش کل دستگاه‌های پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو در زمان ۱۰ ثانیه درباره‌ کل موجودی این دو گوشی نیست؛ بلکه تعداد گوشی‌هایی که هواوی برای فروش ازطریق ‌سایت VMall مشخص کرده بوده، در آن زمان کوتاه به‌اتمام رسیده است. 

پی ۳۰ از نمایشگر ۶.۱ اینچی AMOLED، وضوح تصویر ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰، پردازنده کرین ۹۸۰، باتری ۳,۶۵۰ میلی‌آمپر ساعتی و دوربین سه‌گانه‌ در پنل پشتی بهره می‌برد. دوربین اصلی این گوشی ۴۰ مگاپیکسلی و دوربین دیگر ۱۶ مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین سوم نیز ۸ مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی سه‌برابری است. دوربین سلفی این گوشی ۳۲ مگاپیکسلی است.
 
مترجم : ساحره چمنی
کد مطلب : ۲۷۱۶۴۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين