۰

ایسوس از سرورهای سازگار با نسل دوم پردازشگر‌های Xeon Scalable رونمایی کرد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۹
ایسوس از سرورهای سازگار با نسل دوم پردازشگر‌های Xeon Scalable رونمایی کرد

آی‌تی‌من- تمامی‌ سرورهای جدید ایسوس به طور کامل برای استفاده از نسل دوم پردازشگر‌های سری Xeon Scalable اینتل بهینه شده و از فناوری‌های جدید Intel DL Boost و حافظه‌های Optane DC این شرکت بهره می‌برند که این امر منجر به بهبود عملکرد در AI (هوش مصنوعی) در سرورهای مبتنی بر GPU مانند سری‌های ESC8000 و ESC4000، سری  RS720،700،50، 500، مادربوردهای مخصوص سرور سری Z11 و مادربورد WS C621 شده است.
 
با نسل دوم پردازشگر‌های سری Xeon Scalable بهبود عملکرد در Linkpack  به میزان 1.2 برابر، در Steam Traid به میزان 1.83 برابر و در یادگیری هوش مصنوعی و deep learning به میزان 17 برابر نسبت به نسل قبل رشد داشته است.
 
در پردازش‌های دسته ای شامل آنالیز‌های دیتا بیس‌ها، شبکه‌های تحویل محتوا (CDN) و پردازش‌های حجیم و سنگین با عملکرد بالا (HPC) سرورهای ایسوس با آخرین فناوری حافظه‌های Optane DC اینتل سازگار هستند که بار کاری سنگین را سریعتر و بهتر به منظور سرویس دهی بهینه برای ماشین‌های مجازی فراهم می‌کنند.
 
فناوری ویژه Thermal Radar
ایسوس آخرین نسل فناوری Thermal Radar 2.0 را برای کنترل همه جانبه مشکلات دمایی در نسل دوم پردازشگر Xeon Scalable اینتل به خدمت گرفته که به طور خلاقانه مدیریت چندگانه نواحی دارای فن ، قرار دادن سنسورهای ویژه در همه قسمت‌ها ، مدیریت بخش به بخش دمای آنها و میزان جریان هوا را به طور جداگانه مدیریت کرده که این عمل منجر به بهبود مصرف انرژی و استفاده از توانایی کامل فن‌ها شده است.
 
همچنین طراحی نواحی چندگانه فن‌ها، امکان استفاده از نمودار منحنی متفاوت در جای جای سرور را در دسترس قرار داده که این عمل علاوه بر کاهش زمان و هزینه‌ها، پایداری دمایی سیستم را کامل کرده و دوام و بهینه بودن دمایی را در سرور مهیا کرده است.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۱۶۶۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما