۰

گزارش مدیرعامل مخابرات به مجلس درباره کارگزاران روستایی

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۳
گزارش مدیرعامل مخابرات به مجلس درباره کارگزاران روستایی

آی‌تی‌من- سید مجید صدری مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره شرکت مخابرات ایران با حضور در مجلس شورای اسلامی، گزارشی از روند فرایند اجرای قرارداد مستقیم کارگزاران روستایی با شرکت مخابرات ایران را به سلمان خدادادی رییس کمیسیون اجتماعی مجلس ارائه دادند.

پس از ارایه گزارش توسط مدیرعامل ازروند اجرای فرایند قرارداد مستقیم با کارگزاران روستایی، خدادادی ضمن تشکر از شرکت مخابرات ایران به جایگاه والای نیروی انسانی در سازمان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: مخابرات ایران همواره در حفظ و رعایت شان والای کارکنان خود کوشا بوده و انعقاد قرارداد مستقیم با کارگزاران روستایی نیز مصداق بارز این مهم است.

صدری نیز در این دیدار از تعامل و توجه مستمر و همیشگی شرکت مخابرات ایران و مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی کرد و گفت: شرکت مخابرات ایران همواره تلاش دارد تا با رعایت کلیه موارد قانونی و با استفاده از حداکثر ظرفیت منابع خود در جهت رسیدن به اهداف برنامه ریزی شده گام بردارد و تهیه و تنظیم قرارداد مستقیم کارگزاران مخابرات روستایی بر اساس آیین‌نامه استخدامی و توجه به رعایت تمامی موارد بر اساس قانون کاریکی از همین موارد بوده است.

در پایان خدادادی نیز از تعامل و ارتباط همیشگی شرکت مخابرات ایران و مجلس شورای اسلامی تشکر وقدردانی کرد و خواستار ادامه این روند شد.

براساس این گزارش مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ابتدای این هفته خیال کارگزاران روستایی را رعایت کرد و گفت: در راستای تکریم و ارزش نهادن به زحمات کارگزاران روستایی، با تمام این کارکنان قرارداد دائم امضا می‌شود.

صدری افزود: در تهیه این قرارداد تلاش شده تا با توجه به‌صرفه و صلاح کارگزاران و با رعایت قانون کار و آیین‌نامه استخدامی شرکت، موارد درخواست شده کارگزاران نیز تا جای ممکن در آن لحاظ شود.

صدری با تشریح محدودیت‌ها در منابع مالی شرکت و لزوم سرمایه‌گذاری در توسعه بخش‌های مخابراتی در سطوح مختلف افزود: با وجود تمام هزینه‌ها با توجه به ارزش و اعتبار سرمایه انسانی کارگزاران روستایی برای شرکت مخابرات ایران، قرارداد دائم با کارگزاران تهیه‌ و تنظیم شده که افزایش پرداختی‌های سال ۱۳۹۸ پس از امضای قرارداد توسط کارگزاران و تصویب شورای عالی کار به این کارکنان تعلق خواهد گرفت.

 
کد مطلب : ۲۷۱۶۶۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين