کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کاهش فروش آیفون در سال ۲۰۱۹

9to5mac.com , 30 فروردين 1398 ساعت 19:16

مترجم : ساحره چمنی

بر اساس گزارشی که از میزان فروش آيفون در طول سال ۲۰۱۹ منتشر شده، این گوشی در سال جدید میلادی و به‌خصوص در سه ماهه دوم با کاهش میزان فروش روبه‌رو شده است.



آی‌تی‌من- در حالی که میزان فروش آیفون به ترتیب در سه ماهه ابتدایی و دوم کاهش یافته تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که این میزان کاهش در سه ماهه تابستان نیز نمود بیشتری پیدا کند.

اپل به زودی گزارش مالی مربوط‌ به سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۹ را منتشر می‌کند. یکی از مؤسسه‌های تحقیقاتی که گزارش مالی اپل در سه ماهه دوم سال جاری را پیش‌بینی کرده، دیدگاه مثبتی به میزان فروش آیفون در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۹ ندارد.

براساس گزارش موسسه تحقیقاتی OTR Global، اپل توانسته در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی، بین ۳۷ میلیون تا ۴۲ میلیون دستگاه آیفون به فروش برساند. این درحالی است که پیش بینی می‌شد در این بازه زمانی، رقم فروش ۴۰ تا ۴۵ میلیون دستگاه باشد.

OTR Global بر اسس نظرسنجی که از ۱۸ تامین کننده آسیایی اپل انجام داده، پیش بینی می‌کند که میزان فروش آیفون 10xr و 10xs در طول سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ با کاهش بیشتری روبه‌رو خواهد شد. 

البته اپل رقم دقیق فروش آیفون‌هایش را به شکل عمومی منتشر نمی‌کند، بنابراین احتمالا میزان دقیق فروش آیفون منتشر نخواهد شد. اپل در سه‌ماهه گذشته نیز مجبور شده بود به‌دلیل تقاضای کمتر از حدانتظار برای آیفون‌ها، پیش‌بینی‌های خود را از میزان درآمد کسب‌شده کاهش دهد.

اپل در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۸ به رقم ۶۱.۱ میلیارد دلار درآمد دست یافت. این شرکت در این زمان، بیش از ۵۲ میلیون دستگاه آیفون، ۹ میلیون دستگاه آیپد و ۴ میلیون دستگاه مک‌بوک فروخت.

 


کد مطلب: 271711

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/271711/کاهش-فروش-آیفون-سال-۲۰۱۹

ITMen
  https://www.itmen.ir