کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شهرک‌های صنعتی، هوشمند می‌شوند

ايسنا , 3 ارديبهشت 1398 ساعت 13:44

معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از نهایی شدن طرح هوشمندسازی شهرک‌های صنعتی در این سازمان در فصل بهار خبر داد و گفت که واحدهای صنعتی می‌توانند از طریق این سامانه، شهرک صنعتی، زون و قطعه مورد نظر خود را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنند.



فتحعلی محمدزاده  اظهار کرد: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی قصد دارد در سال جاری و در طول برنامه ششم برنامه‌های خود را به سمتی ببرد که شهرک‌های صنعتی هوشمند شود و رفت و آمد واحدهای صنعتی به ستاد مرکزی شرکت‌های استانی به حداقل برسد.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی این سامانه در دستور کار سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی قرار دارد، اعلام کرد که در حال حاضر راه‌اندازی این سامانه مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ادامه داد: واحدهای صنعتی می‌توانند از طریق این سامانه، شهرک صنعتی، زون و قطعه مورد نظر خود را در هر نقطه‌ای از کشور که می‌خواهند سرمایه‌گذاری کنند انتخاب کنند و مسائل مالی آن را انجام دهند.

وی همچنین در پایان از جمع‌بندی و نهایی شدن طرح هوشمندسازی شهرک‌های صنعتی در معاونت برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در فصل بهار خبر داد.
 


کد مطلب: 271756

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/271756/شهرک-های-صنعتی-هوشمند-می-شوند

ITMen
  https://www.itmen.ir