۰
پایان دوره موفق حسن کریمی

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تغییر کرد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۹
مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تغییر کرد

آی‌تی‌من- حسن کریمی‌قدوسی تیرماه سال 1394 به عنوان مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای انتخاب شد. او که از بخش خصوصی و به عنوان یک بازی‌ساز به بنیاد آمد تا در توسعه صنعت بازی‌سازی نقش بازی کند، به عنوان قائم مقام بنیاد ملی بازی‌ها منصوب شد و پس از آن از حدود 4 سال پیش مدیرعاملی این بنیاد را برعهده گرفت.

کریمی‌در طول مدت فعالیتش به عنوان مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، تلاش کرد ارتباط صنعت بازی‌سازی ایران با بازارهای جهانی را برقرار کند و یکی از شاخص‌ترین اقدامات او، برگزاری دو دوره رویداد TGC با حضور بازی‌سازان و ناشران مطرح خارجی و با همکاری شرکت Game Connection فرانسه در تهران بود. او همچنین با راه‌اندازی سامانه همگرا، تلاش کرد نحوه تخصیص اعتبارات حمایتی دولت به بازی‌سازان را شفاف و نظام‌مند کند.

یکی از اقدامات مهم کریمی‌نیز تصویب دریافت عوارض از بازی‌های خارجی بود که پس از سال‌ها مذاکره با مجلس، در بودجه سال 97 برای نخستین بار گنجانده شد. تغییر مدل برگزاری جشنواره بازی‌های ویدیویی، تصویب سند ملی حمایت از صنعت بازی‌های رایانه‌ای در شورای عالی فضای مجازی و توسعه فعالیت‌های انستیتو ملی بازی‌سازی، از دیگر اقدامات مدیرعامل سابق بنیاد ملی بازی‌ها در طول فعالیتش بود.

کریمی‌ در توییتر خود این خبر را تایید و برای پژمان آرزوی موفقیت کرد.

صادق پژمان مدیرعامل جدید بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای خواهد بود. او در سال 1391 و در زمان حضور امیر خوراکیان رییس وقت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و معاون فعلی مرکز ملی فضایی مجازی، به عنوان مدیر روابط عمومی‌این سازمان فعالیت می‌کرد. او در سال 93 نیز سردبیری مجله همشهری معماری را برعهده داشت.

پژمان همچنین به عنوان معاون بازرگانی برج میلاد تهران مشغول به فعالیت بوده است.

سوابق کاری صادق پژمان مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به این ترتیب است:
- رييس فرهنگ سراي رسانه شهرداري تهران ٨٩ تا ٩٠
- معاون برنامه ريزي و توسعه مديريت سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران ٩١ تا ٩٣
- معاون مركز ارتباطات و امور بين الملل شهرداري تهران ٩٣ تا ٩٤
- معاون بازرگاني شركت برج ميلاد ٩٤ تا ٩٨
- مشاور مديرعامل بنياد ملي بازي‌هاي رايانه‌اي از ٩٣.

 
کد مطلب : ۲۷۱۷۶۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين