کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دلجویی همراه اول از مشترکان

7 ارديبهشت 1398 ساعت 18:43

در راستای مشتری مداری، همراه اول به تمامی مشترکینی که صورتحساب نادرست ماه گذشته را پرداخت کرده‌اند بسته مکالمه یا دیتا هدیه می‌دهد.



آی‌تی‌من- هفته گذشته صورتحساب‌های نجومی همراه اول حسابی خبرساز شد. صورت‌حساب‌هایی که به دلیل یک مشکل فنی برای حدود 18 هزار مشترک ارسال شد و البته در میان آنها وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز حضور داشت.

همراه اول بلافاصله تلاش کرد این نقص را برطرف کند و حالا برای دلجویی از مشترکان، به آنها هدیه می‌دهد.

براساس اعلام شرکت ارتباطات سیار، همراه اول به تمامی مشترکینی که صورتحساب نادرست ماه گذشته را پرداخت کرده‌اند بسته مکالمه یا دیتا هدیه می دهد.

در پی بروز مشکل فنی روز سه شنبه ۳ اردیبهشت ماه در سامانه صورتحساب گیری همراه اول که منجر به صدور صورتحساب  با مبلغ نادرست برای تعدادی از مشترکان اپراتور اول شده بود، این اپراتور اعلام کرد جهت مشتری مداری و رعایت حقوق مشترکان، برای مشترکانی که صورتحساب خود را پرداخت کرده اند هدیه انتخابی در نظر گرفته است.

بر اساس این اطلاعیه، همراه اول برای آن دسته از مشترکانی که روز سه شنبه ۳ اردیبهشت ماه اضافه پرداخت داشته اند جهت دلجویی و کسب رضایت ایشان بسته های هدیه «مکالمه درون شبکه یک روزه» و «۲ گیگابایت اینترنت همراه یک روزه» در نظر گرفته که با عنوان  «بسته سپاس» در اختیار  این مشترکان قرار می گیرد.

مشترکان ذی‌ربط می‌توانند از طریق کد دستوری #۶*۱۰* یکی از دو بسته مذکور را فعال کنند.

گفتنی است همراه اول روز سه شنبه ۳ اردیبهشت ماه با ارسال پیامک عذرخواهی اعلام کرده بود بزودی پیامک اصلاحی صورتحساب ارسال می‌شود.

 


کد مطلب: 271788

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/271788/دلجویی-همراه-اول-مشترکان

ITMen
  https://www.itmen.ir