۰

برگزیدگان جایزه نوآوری رستاک معرفی شدند

تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۷
برگزیدگان جایزه نوآوری رستاک معرفی شدند

آی‌تی‌من- سالن همایش‌های صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری دیروز  میزبان برگزاری آیین نخستین دوره جایزه نوآوری رستاک از سوی بخش خصوصی و با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی بود.

جایزه رستاک به برترین استارت‌آپ‌هایی تعلق می‌گیرد که در طول یک سال گذشته، بهترین عملکرد را از نظر میزان دستیابی به شاخص‌های کلیدی عملکرد خود به جای گذاشته باشند و هدف از برگزاری این رویداد، توجه به استارت‌آپ‌های سرتاسر کشور، تجاری‌سازی ایده‌های نوآورانه و توسعه اکوسیستم کارآفرینی است.

در این آیین که با حضور جمعی از فعالان استارت آپی سراسر کشور همراه بود، ابتدا 9 استارت آپ کاکتوس، کیوارگرافی، بهزی، ناربو، هصا، اسمارت مدیکو، وینداد و هوم هرکدام در پنج دقیقه خدمت و کسب و کار تیم خود را برای داوران ارائه کردند.

در ادامه براساس رای هیات داوران نخستین دوره جایزه نوآوری رستاک، تیم «اسمارت مدیکو» به عنوان استارت آپ نخست جایزه ۲۰ میلیونی و لوح یادبود، تیم «هوم» به عنوان استارت آپ دوم‌ ۱۰ میلیون جایزه و لوح یادبود و تیم «بهزی» به عنوان استارت آپ سوم، پنج میلیون جایزه و لوح یادبود دریافت کردندد و تیم «کاکتوس» نیز استارت آپ شایسته تقدیر شناخته شد.

 
کد مطلب : ۲۷۱۸۲۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما