۰

تلاش مجدد ال‌جی برای ماندگاری در بازار موبایل دنیا

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۸
تلاش مجدد ال‌جی برای ماندگاری در بازار موبایل دنیا

آی‎تی‎من- بر اساس گزارشی که از سوی شرکت ال‌جی منتشر شده، درآمد حاصل از بخش گوشی‌های هوشمند این برند نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 درصد کاهش یافته است.

آخرین گزارش مالی ال‌جی نشان می‌دهد که درآمد بخش موبایل این شرکت در سه ماهه ابتدایی سال 2019 به 1.34 میلیارد دلار رسیده است. 

بر این اساس میزان درآمد این بخش نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 درصد و نسبت به سه ماه قبلی 11 درصد کاهش یافته است. 

بخش موبایل ال‎جی در طول چند سال گذشته باوجود همه تلاش‎هایش نتوانسته موفقیت چندانی کسب کند و همواره با ضرر و زیان همراه بوده است؛ هم اکنون هم گزارش مالی ال‌جی نشان می‌دهد که به رغم شروع روند بازسازی کسب و کار گوشی‌های هوشمند، در این حوزه موبایل، ال‌جی با ضرر دهی 1.8 میلیارد دلاری روبه‌رو شده است.

ظاهرا ال‎جی قصد ندارد از تلاش دست بردارد و درصدد است با شروع عرضه V50 ThinQ 5G، کارخانه تولید محصولات موبایلش را از کره به ویتنام منتقل کند.

این کمپانی امیدوار است با عرضه گوشی نسل پنجمی خود و انتقال کارخانه موبایل، تحولی تازه در این بخش ایجاد کند تا بتواند به سوددهی از این بخش دست یابد. 

اما برخلاف بخش موبایل ال‎جی، سایر تولیدات این برند کره‎ای در طول سه ماهه ابتدایی سال 2019 روند روبه رشدی داشته و توانسته تا حدودی ضعف بخش موبایل را جبران کند.

 
مترجم : ساحره چمنی
مرجع : TechCrunch
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۱۸۸۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما