کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آزمون مشاوران نصر تهران در نیمه دوم مهرماه برگزار می‌شود

نصر تهران , 16 ارديبهشت 1398 ساعت 19:25

 سی و یکمین نشست هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران در دبیرخانه سازمان برگزار شد. 



 آی‌تی‌من- در ابتدای این نشست محمدباقر اثنی‏ عشری رییس سازمان توضیحاتی درباره رخدادهای هفته ‏های گذشته ارایه داد. اثنی ‏عشری به ارایه سند بیستون در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و جلسات برگزار شده با موضوع کمک به سیل ‏زده ‏ها اشاره کرد و گفت: سازمان قصد دارد با توجه به پتانسیل‏ های خود دست به یک کار فناورانه، ماندگار و ملی بزند و از همه اعضا خواست در این راه با توجه به نوع کسب ‏وکار و توانایی ‏های سازمان متبوع خود، اقدامات لازم را انجام دهند.

 جعفر محمدی نیز درباره نتایج و دستاوردهای نشست‏‎های اخیر که با حضور جمیع کثیری   از شرکت‏‎های عضو و سازمان‎های دست ‏اندرکار برگزار شد، توضیحاتی داد. محمدی اشاره کرد پیشنهادهایی مطرح شده که از ظرفیت استارتاپ‏‌های بزرگ و پرکاربر در سراسر کشور استفاده کرده و آن را به عنوان بستری آماده برای اطلاع‏ رسانی در زمان بحران آماده کنیم.

 محمدی تاکید کرد با توجه به اینکه برای تولید یک برنامه تلفن همراه با قابلیت نصب در سطح چندین میلیون، هزینه‎های زیادی لازم است، این روش می‏‎تواند مقرون به صرفه و اثربخش باشد. او اشاره کرد، هدف سازمان نظام صنفی رایانه‌ای ارایه کمک‎های لازم به نهادها و سازمان ‏هایی مثل مدیریت بحران است که با توجه به ظرفیت ‏های سازمان نظام صنفی رایانه‌ای می ‏تواند انجام شود. او ادامه داد، پیشنهاد شده که یک پلتفرم بحران طراحی شده که با همفکری و همکاری اعضای سازمان در کسب ‏وکارهای مختلف امید است منجر به توسعه یک راه ‏حل جامع و کارامد شود.

محمدی در پایان اشاره کرد که در این راه و به منظور بهره‏ گیری از از ظرفیت دانشگاهها، برگزاری یک هکاتون پیش ‏بینی شده که طی سه هفته آینده انجام خواهد شد. جمع ‏بندی موضوع این بود که سازمان با تشکیل ساختاری این زیرساخت را فراهم کرده و سپس مدیریت و نگهداشت آن را به یک نهاد ذی ‏ربط واگذار و محول خواهد کرد.

علی آذرکار دبیر سازمان نصر استان تهران،  پیشنهاد کمیسیون ارائه‌کنندگان خدمات محتوایی و ارزش افزوده به ریاست صابر امامی را مبنی بر اضافه شدن محسن یوسف پور به عنوان عضو جدید این کمیسیون را ارائه کرد که به اتفاق آرا به تصویب رسید.  آذرکار همچنین پیشنهاد مازیار  گنجه‏ ای رییس کمیسیون آموزش و پژوهش را مبنی بر اضافه شدن امیرحسین دادگر به عنوان عضو جدید این کمیسیون به رای گذاشت که این پیشنهاد هم به اتفاق آرا به تصویب رسید.

در ادامه، دبیر سازمان پیشنهاد محمد گلستانی رییس کمیسیون صندوق‏ های مکانیزه فروش برای افزودن اعضای جدید این کمیسیون علی عزیزی، امیر ناظری و حمید بهمنی به را نیز به رای گذاشت که این پیشنهاد هم به اتفاق آرا تصویب شد.

 سپس علی آذرکار و مریم خاوازی گزارشی از آخرین وضعیت استقبال اعضای سازمان از باشگاه مشتریان (iCard) ارایه کردند و ضمن اظهار عدم استقبال اعضا از این طرح، خواستار مشارکت اعضای هیات مدیره در این باشگاه شدند. حاضران در جلسه هیات ‏مدیره راهکارهای افزایش اعضای باشگاه مشتریان سازمان را به بحث و تبادل نظر گذاشتند و راهکارهایی چون معرفی این طرح در هنگام تمدید عضویت اعضا و نیز عضویت اعضای جدید، مطرح و در نهایت مقرر شد موضوع توسط کمیسیون رفاهی پیگیری و نتیجه گیری شود.

محمدباقراثنی ‏عشری با اشاره به عدم برگزاری آزمون مشاوران در سال ۹۷ گفت این آزمون در نیمه دوم مهرماه سال جاری توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌‏ای کشور برگزار خواهد شد. او از کمیسیون مشاوران سازمان نظام صنفی رایانه‏‌ای استان تهران خواست همکاری و هماهنگی‏ های لازم را با سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برای برگزاری هر چه بهتر آزمون مشاوران سال جاری به عمل آورد.

در ادامه جلسه سی و یکم هیات ‏مدیره، میلاد خلیقی دبیر کارگروه ارزی گزارش آماری از وضعیت درخواست‏ های ارزی اعضای سازمان را تا پایان سال 1397 ارائه کرد. در ادامه اعضای هیات ‏مدیره در خصوص انتشار عمومی این فهرست به بحث و تبادل نظر پرداختند و مقرر شد این موضوع به زمان دریافت گزارش فصلی شرکت‌ها موکول شود.

در پایان این جلسه مهرداد سیجانی رییس کمیسیون خدمات فضای مجازی توضیحاتی درباره  فعالیت ‏های انجام شده و برنامه‌های آتی این کمیسیون ارائه کرد. سیجانی تلاش برای مشارکت حداکثری فعالان حوزه و تهیه مرام‏نامه را از اهّم فعالیت‌های این کمیسیون برشمرد.
 


کد مطلب: 271899

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/271899/آزمون-مشاوران-نصر-تهران-نیمه-دوم-مهرماه-برگزار-می-شود

ITMen
  https://www.itmen.ir