۰

 نمایشگر «وال» سامسونگ، برنده جایزه نمایشگر سال شد

تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۴
 نمایشگر «وال» سامسونگ، برنده جایزه نمایشگر سال شد
  
آی‌تی‌من- وال سامسونگ یک نمایشگر عظیم است که در آن از فناوری میکرو ال‎ای‎دی (MicroLED) استفاده شده است. این فناوری که جدیدترین فناوری حوزه نمایش در دهه حاضر محسوب می‏شود، قابلیت‎های بسیار مهمی در حوزه کیفیت رنگ داشته و می‎تواند رنگ‎های بسیار شفاف و در عین حال طبیعی را تولید کرده و تجربه دیداری کاربر را در مقایسه با نمایشگرهای سنتی تا حد بسیار زیادی ارتقا می‎دهد.

صفحه باریک و بدون حاشیه وال با طراحی ماژولار این امکان را فراهم کرده تا بتوانید آن را متناسب با فضا و دکور مورد علاقه‏‌تان تغییر داده و از هر زاویه‎ای یک نمای بسیار زیبا و لوکس را در اتاق نشیمن خودتان یا حتی محیط کسب‎وکارتان به دست آورید.

جایزه برترین نمایشگر سال (DIA) از طرف جامعه نمایشگرهای اطلاعاتی اهدا شده و در آن معیارهایی مانند نوآوری در کل محصول، اجزای مربوطه و کاربردهایی با بیشترین احتمال ایجاد تحول در آینده صنعت نمایشگر، مدنظر قرار می‎گیرد. این جوایز هر ساله در سه گروه «نمایشگر سال»، «برترین کاربرد نمایشگر سال» و «برترین اجزای نمایشگر سال» اهدا می‌‏شود.

جایزه برترین نمایشگر سال 2019 روز چهارشنبه 18 اردیبهشت به استفن چوی، رییس بخش آمریکای شمالی نمایشگرهای سامسونگ اهدا شد. اهدای این جوایز بخشی از نمایشگاه بین المللی سالانه SID در کالیفرنیا بود.

 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۱۹۴۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما