۰

اوپو گوشی با دوربین سلفی کشویی عرضه کرد

تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۶
اوپو گوشی با دوربین سلفی کشویی عرضه کرد

آی‌تی‌من- گوشی پرچمدار اوپو، Realme X نام دارد و پیشرفته‌ترین گوشی این شرکت به شمار می‌رود.

Realme X به‌ صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی امولد با وضوح 1080p و حسگر اثرانگشت این گوشی در زیر نمایشگر مجهز شده است. این گوشی از دوربینی سلفی که با استفاده از موتور مخصوص از لبه‌ بالایی دستگاه بالا می‌‌آید، بهره می‌برد.

از دیگر مشخصات ریل‌می ایکس می‌توان به تراشه پردازشی اسنپدراگون ۷۱۰ اشاره کرد. این تراشه از فناوری ۱۰ نانومتری بهره می‌برد. این محصول در سه مدل با حافظه رم ۴ و ۶ ۸ گیگابایتی عرضه می‌شود و حافظه داخلی ذخیره‌سازی این محصول نیز در دو مدل ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی در نظر گرفته شده است.

این دستگاه به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در کنار دوربین ۵ مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص عمق مجهز شده و از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی از نوع بالارونده بهره می‌برد.

قیمت مدل پایه ریل‌می ایکس لایت با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی ۱۷۵ دلار است. برای مدل دیگر این محصول با رم ۶ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی برچسب قیمتی ۱۹۰ دلاری در نظر گرفته شده است. درنهایت، مجهزترین مدل این محصول با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی ۲۲۰ دلار قیمت‌ دارد.

مدل استاندارد ریل‌می ایکس اوپو در رنگ‌های سفید و آبی دردسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت. این محصول با رم ۴ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی با قیمت ۲۲۰ دلار و با رم ۶ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی با قیمت ۲۳۰ دلار و با رم ۸ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۲۶۰ دلار فروخته می‌شود.
 
مرجع : GSMArena
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۱۹۸۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما