۰
گوشی‌هایی که بیشترین تشعشع را دارند

گوشی MI A۱ شیائومی در صدر جدول بیشترین میزان تشعشع 

تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۸
گوشی MI A۱ شیائومی در صدر جدول بیشترین میزان تشعشع 

آی‌تی‌من- با توجه به لیست ارائه شده در خصوص گوشی‌هایی که بیشترین میزان تولید اشعه را دارند، گوشی شیائومی مدل MI A۱ در جایگاه نخست قرار گرفت.

امروزه گوشی‌های تلفن همراه به صورت 24 ساعته در دسترس اکثر مردم جهان قرار دارد و به طور مداوم در معرض خطر تابش اشعه آنها قرار دارند.

 اخیرا گزارشی با استفاده از داده‌های ارائه شده توسط دفتر محافظت از اشعه دولت فدرال آلمان در خصوص گوشی‌های تلفن همراه که بیشترین پرتوزایی را دارند، ارائه شده است.

پس از mi A1 شیائومی، گوشی one plus 5T  قرار گرفته و جایگاه دوم را از نظر میزان انتشار تشعشعات به خود اختصاص داده است.

جایگاه سوم باز هم به گوشی mi Max3 شیائومی اختصاص یافته، در رده بعدی وان‌پلاس 6T قرار گرفته و U12 Life اچ‌تی‌سی جایگاه پنجم این  جدول را در اختیار دارد.

پیکسل ۳ ایکس ال گوگل، وان پلاس 5، آیفون ۷ و XZ1  کامپکت سونی به ترتیب در جایگاه ششم، هفتم، هشتم و نهم جدول گوشی‌هایی که بیشترین تشعشع را از خود ساطع می‌کنند، قرار گرفته‌اند.

در این لیست همچنین دزایر ۱۲ اچ‌تی‌سی، پیکسل ۳ گوگل، وان‌پلاس ۶، آیفون ۸، رد‌می‌نوت ۵ شیائومی و ZTE AXON 7 mini دیده می‌شود.

با توجه به لیستی که ارایه شده به نظر می‌رسد که گوشی‌های قدیمی‌تری که مربوط به سال‌های گذشته هستند بیشترین میزان تشعشع را از خود ساطع می‌کنند زیرا در لیست مذکور نامی از گوشی‌های مربوط به سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ دیده نمی‌شود.
 
کد مطلب : ۲۷۲۰۹۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين