کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شرایط دریافت حمایت مالی برای طرح‌های فناورانه حوزه انرژی اعلام شد

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری , 24 خرداد 1398 ساعت 12:46

ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درراستای رسیدن به توسعه فناوری‌های حوزه انرژی از طرح‌های فناورانه این حوزه با شرایطی مشخص حمایت می کند.



آی‌تی‌من- به گزارش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، طرح‌های فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان برای دریافت حمایت مالی در گام نخست باید در مرحله تجاری‌سازی باشند و بتوانند محصول فناورانه خود را به صنعت انرژی عرضه کنند.

در مرحله بعد محصولات طرح های ارائه شده که پتانسیل تجاری‌سازی را دارند باید در مرحله نیمه صنعتی و ساخت نمونه قرار داشته باشند. همچنین برای دریافت حمایت مالی باید توافقات اولیه با بهره بردار (خریدار) محصول/خدمت انجام شده باشد و ارائه توافقنامه با بهره‌بردار الزامی است.

در گام بعدی باید درخواست حمایت در قالب یک شخصیت حقوقی مطرح شده باشد زیرا در حال حاضر حمایت از افراد حقیقی در اولویت های ستاد قرار ندارد. طرح‌های فناورانه ارائه شده باید توجه داشته باشند که اولویت استفاده از این حمایت ها با شرکت‌های بخش خصوصی است. وحداقل 51 درصد سهام شرکت متقاضی متعلق به بخش خصوصی باشد.

درخواست حمایت، بررسی اولیه طرح توسط این ستاد، بررسی محتوایی توسط کارگزار این ستاد و معرفی برای حمایت مراحل فرآیند ارزیابی درخواست‌ها برای دریافت حمایت های مالی است.

 


کد مطلب: 272194

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/272194/شرایط-دریافت-حمایت-مالی-طرح-های-فناورانه-حوزه-انرژی-اعلام

ITMen
  https://www.itmen.ir