کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

محمد حسینی مدیرعامل مرکز نوآوری ایران زمین عنوان کرد:

ارائه خدمات مرکز نوآوری ایران زمین به استارت‌آپ‌ها در هر سطحی

27 خرداد 1398 ساعت 15:54

مرکز نوآوری ایران زمین که به همت بانک ایران زمین و شتابدهنده نوتاش با هدف جذب و حمایت از ایده‌های نوآورانه شروع به فعالیت کرده، قرار است در حوزه‌های فین‌تک، سرگرمی، گردشگری و اینترنت چیزها (IoT) با رویکردی متفاوت به استارت‌آپ‌ها خدمات ارائه دهد.


 
آی‌تی‌من- مرکز نوآوری ایران زمین مکانی است که در آن ایده‌های نوآورانه و خلاقانه با تمرکز بر حوزه‌های فین‌تک، سرگرمی، گردشگری و IOT برای رشد و پیشرفت مورد حمایت مالی، دانشی و تجاری‌سازی قرار می‌گیرند.

محمد حسینی، مدیرعامل مرکز نوآوری ایران زمین در مورد دلایل راه‌اندازی این مرکز گفت: با توجه به نیاز استارت‌آپ‌ها و تجربه چند ساله شتابدهنده نوتاش، تصمیم گرفتیم با رویکردی متفاوت و نو، حمایت از استارت‌آپ‌ها را ادامه دهیم تا بتوانیم شاهد رشد روز به روز در فضای کسب و کار ایران باشیم.

وی با اشاره به وجه تمایز این مرکز با دیگر مرکزهای شتابدهی ادامه داد: ما در مرکز در تمام مراحل، اعم از پیش‌شتاب‌دهی، شتابدهی و سرمایه‌گذاری خطر پذیر فعالیت می‌کنیم و استارت‌آپ‌ها در هر مرحله‌ای که باشند، پس از بررسی در تیم فنی مرکز، می‌توانند از امکانات مرکز برای ادامه فعالیت خود استفاده کنند.

حسینی افزود: در این مرکز با فراهم کردن امکاناتی نظیر زیرساخت آموزشی قوی، فضای کار برای تیم‌ها، گروه مشاوران و منتورینگ مرتبط با هر حوزه و شبکه ارتباطی گسترده، می‌کوشیم به رشد و تحول ایده‌های تیم‌ها کمک کنیم.

عضو هیات‌مدیره شتابدهنده نوتاش گفت: تیم‌های انتخابی می‌توانند از مزایای ارتباطات هلدینگ بانک ایران زمین و تفاهم‌نامه‌هایی که توسط مرکز با مراکز علمی، آموزشی و فناوری امضا شده برای رشد، گسترش و موفقیت خود در بازار استفاده کنند.

در همین راستا، اولین رویداد رسمی مرکز با میزبانی از دورهمی همفکر در روز چهارشنبه 29/03/98 در مرکز نوآوری ایران زمین برگزار می‌شود.

 


کد مطلب: 272239

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/272239/ارائه-خدمات-مرکز-نوآوری-ایران-زمین-استارت-آپ-ها-سطحی

ITMen
  https://www.itmen.ir