۰
در ششمین جشنواره فناوری اطلاعات دانشگاه شریف؛

ایده‌های بکر و خلاق برای ایجاد کسب کار‌های نوین شناسایی می شوند

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۳
ایده‌های بکر و خلاق برای ایجاد کسب کار‌های نوین شناسایی می شوند

آی‌تی‌من- به گزارش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ایده های خلاق و نوآور به منظور ایجاد کسب و کارهای نوین در ششمین جشنواره فناوری اطلاعات دانشگاه شریف شناسایی می‌شوند.

 ایجاد محیطی برای گردهمایی، گفتگو و هم‌افزایی نوآوران، نخبگان، صاحبان ایده و علاقه ‌مندان به رویکردها و نگرش‌های نو در سطحی فراتر از مرزهای جغرافیایی و همچنین شناسایی آنها برای سرمایه گذاری مادی و حتی معنوی توسط حوزه های مختلف جهت پیشبرد اهداف کشور اشاره کرد.

جشنواره فناوری اطلاعات در کل رویدادی است که امکان ارائه تجربیات افراد با تجربه و سرشناس فعال در این حوزه را در قالب سخنرانی های کوچک فراهم می کند و سعی دارد تا با انتشار تجربیات ارزنده در حوزه فناوری اطلاعات تلاش چشمگیری برای پیشرفت کشور در این حوزه را رقم بزند.

از اهداف اصلی این رویداد می توان به ایجاد محیطی برای گردهمایی، گفتگو و هم افزایی نوآوران،نخبگان، صاحبان ایده و علاقه‌مندان به رویکردها و نگرش‌های نو در سطحی فراتر از مرزهای جغرافیایی و همچنین شناسایی آنها برای سرمایه گذاری مادی و حتی معنوی توسط حوزه های مختلف جهت پیشبرد اهداف کشور اشاره کرد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند تا تاریخ 5 تیرماه جاری به ادرس اینترنتی itweekend.ir مراجعه کنند. 

ششمین دوره جشنواره فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف در تاریخ 20 تیر ماه 1398 در سالن جابرابن حیان دانشگاه شریف برگزار می شود.

 
کد مطلب : ۲۷۲۲۵۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين