کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سامسونگ: مشکلات نمایشگر Galaxy Fold برطرف شد

گمانه‌زنی‌ها حاکی از عرضه این گوشی به بازار در ماه مرداد امسال است

GSMArena , 29 خرداد 1398 ساعت 21:52

خبرها حاکی است که بازطراحی گوشی Galaxy Foldسامسونگ تقریبا به پایان رسیده و به این ترتیب به زودی این گوشی تاشو روانه بازارها می‌شود؛ هرچند سامسونگ تاریخ دقیقی برای عرضه این گوشی اعلام نکرده است.


 
 آی‌تی‌من- کیم سئونگ چئول، نایب رییس بخش نمایشگرهای سامسونگ گفت: عمده مشکلات نمایشگر Galaxy Fold برطرف شده و این گوشی آماده ورود به بازار است.

وی افزود: وقتی این گوشی عرضه شود، توجه زیادی را در بازار به خود جلب خواهد کرد.
 
وی درباره زمان عرضه این گوشی تاشو صحبتی نکرد؛ اما هفته گذشته، یکی از مقامات سامسونگ درباره احتمال عرضه Galaxy Fold در ماه ژوییه صحبت کرد، اما سامسونگ بلافاصله این موضوع را رد کرد.
 
بر اساس بیانیه‌ای که ساعاتی پیش از سوی این شرکت کره‌ای منتشر شده، عرضه گلکسی فولد در ماه‌ ژوییه منتفی است.
 
گفته می‌شود که سامسونگ به زودی زمان عرضه این گوشی تاشو را در یک نشست خبری اعلام خواهد کرد. اما سخنگوی سامسونگ نیز در این باره اظهار بی اطلاعی کرده است.
 
گمانه‌زنی‌ها حاکی است که سامسونگ، عرضه گلکسی فولد را هم زمان با رونمایی گلکسی نوت 10 در ماه اوت (اواخر مرداد) یا کمی پس از آن انجام خواهد داد.
 
گوشی تاشوی Galaxy Fold ابتدا قرار بود به همراه Galaxy S10 به بازار بیاید. اما به نظر نمی‌رسد که سامسونگ از هم‌زمانی عرضه این گوشی با نوت 10 و آسیب‌زدن این دو گوشی پرچمدار به بازار یکدیگر نگران باشد؛ بنابراین عرضه هم‌زمان این دو احتمالی قوی است؛ البته به شرطی که تا آن زمان، تمامی مشکلات نمایشگر گلکسی فولد برطرف شده باشد.
 
 


کد مطلب: 272276

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/272276/سامسونگ-مشکلات-نمایشگر-galaxy-fold-برطرف

ITMen
  https://www.itmen.ir