۰

بازی عملیات انهدام 3 رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار
شنبه ۱ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۴
بازی عملیات انهدام 3 رونمایی می‌شود
 
آی‌تی‌من- مراسم رونمایی از بازی رایانه‌ای سه‌بعدی «عملیات انهدام 3: نفس‌گیرترین نبرد»، روز دوشنبه 10 تیرماه در سالن بین‌المللی خلیج فارس در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شهر تهران با مشارکت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، موزه انقلاب اسلامی و شرکت رسانه گستر بنیسی برگزار می‌شود.

پیش از این اعلام شده بود که مراسم رونمایی از بازی عملیات انهدام 3 روز چهارشنبه 12 تیرماه برگزار می‌شود اما طبق جدیدترین اطلاعات این مراسم با دو روز جابه‌جایی زودتر از تاریخ قبلی برگزار خواهد شد.

حضور در مراسم رونمایی کاملا رایگان است و از علاقه‌مندان دعوت می‌شود تا در این مراسم حضور یابند. «عملیات انهدام 3: نفس‌گیرترین نبرد»، سومین نسخه از مجموعه بازی‌های عملیات انهدام است که داستانی رفت و برگشتی به آینده و گذشته دارد و داستان بازی از حضور در عملیات‌های بزرگی چون فتح‌المبین، عملیات خیبر، جنگ 33 روزه و ... تشکیل شده است.

«عملیات انهدام 3: نفس‌گیرترین نبرد» سال گذشته موفق به کسب مقام دوم در بخش بازی مورد انتظار از نگاه مردم در هشتمین جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران شد.

حضور در مراسم رونمایی این بازی برای عموم آزاد است. تنها کافی است برای حضور در مراسم به رایگان از طریق صفحه evnd.co/BR8Z5 ثبت‌نام کنید.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۲۲۹۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما