۰

گوشی باز هم گران شد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۹
گوشی باز هم گران شد

آی‌‌تی‌من- قیمت گوشی با فرارسیدن تابستان با افزایش روبه‌رو شده است. افزایش نرخ ارز از سال گذشته مهم‌ترین دلیل بالا رفتن قیمت‌ها در بازار موبایل به شمار می‌رود، از سوی دیگر دستگیری واردکنندگان موبایل و قطع شدن واردات رسمی نیز در رشد قیمت‌ها موثر بود.

بررسی‌ها نشان داده قیمت گوشی‌هایی که بیش از ۱۰ میلیون تومان در بازار خرید وفروش می‌شوند بین صد تا ۸۰۰ هزار تومان افزایش داشته است.

بر اساس این گزارش قیمت گلکسی s۱۰ با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایتی ۱۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در بازار امروز به فروش می‌‌رسد. در عین حال همین گوشی با ظرفیت ۱۲۸ گیگ ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در عین حال قیمت آیفون هشت با ظرفیت ۲۶ گیگابایتی افزایشی محسوس را تجربه کرد. این گوشی از قیمت ۱۰ میلیون و پانصد هزار تومان به یازده میلیون و سیصد هزار تومان رسیده است. 

قیمت آیفون xs با ظرفیت ۲۵۶ نیز از ۱۸ به ۱۸ میلیون و سیصد هزار تومان رسیده است. قیمت آیفون xs با ظرفیت ۲۵۶ نیز از ۱۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به ۱۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

گلکسی A۲ CORE با ظرفیت هشت گیگ از یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.

فعالان بازار می‌گویند: هر چند تابستان فصل پرفروش بازار موبایل است اما میزان فروش امسال کاهش محسوسی را نسبت به سال گذشته شاهد بوده است.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۲۳۰۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما