۰
مدیرعامل شرکت انتقال داده‌های نداگستر صبا:

تداوم ارایه خدمات اینترنت پرسرعت در گرو بازنگری قیمت‌هاست

تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۳
احمد بیدآبادی، مدیرعامل صبانت
احمد بیدآبادی، مدیرعامل صبانت
 
آی‌تی‌من- احمد بیدآبادی، مدیرعامل صبا نت گفت: از سال‌های پیش تاکنون همواره تلاش ما ارائه سرویس با کیفیت به کاربران بوده است. بر همین اساس و با توجه به افزایش سه تا چهار برابری نرخ ارز و هزینه‌ها در همه حوزه‌ها اعم از تجهیزات، افزایش دستمزد نیروی انسانی و سایر هزینه‌ها که تاثیر مستقیم بر ارائه سرویس اینترنت پرسرعت توسط اپراتورها دارند، شرکت‌های ارائه کننده خدمات اینترنتی برای ادامه فعالیت و تداوم ارائه سرویس به مشترکین مجبور به بازنگری قیمت‌ها جهت افزایش آن هستند.
 
وی با بیان اینکه علیرغم حمایت‌های دولت برای تثبیت قیمت‌ها، شاهد افزایش قیمت در همه کالاها حتی کالاهای اساسی هستیم، افزود: بی شک افزایش قیمت اولین راهکار اپراتورهای اینترنت برای ادامه فعالیت نبوده است، بلکه کاهش شدید هزینه‌ها و متاسفانه تعدیل نیروی فراوان در این صنعت راه‌های پیموده شده برای بقا بوده‌اند؛ اما در شرایط فعلی ناگزیر به اجرای آن هستیم.

بیدآبادی گفت: در حال حاضر مبلغی که خانواده‌ها برای اینترنت در سبد خانوار خود هزینه می‌کنند به صورت متوسط فقط 20 تا 25 هزار تومان در ماه است که افزایش 40 تا 50 درصدی قیمت‌ها با توجه به عوامل مذکور چشمگیر نیست، اما بی‌توجهی به لزوم افزایش قیمت، باعث توقف امکان ارائه سرویس به کاربران و کاهش اشتغال خواهد شد.

وی در پایان گفت: انتظار داریم سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان رگولاتور و تنظیم کننده بازار، حمایت لازم را برای کمک به ادامه فعالیت شرکت‌ها انجام دهد.

 
کد مطلب : ۲۷۲۳۱۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين