۰

فروش گلکسی A80 سامسونگ آغاز شد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۴
فروش گلکسی A80 سامسونگ آغاز شد
 
آی‌تی‌من- گلکسی A80 اولین عضو خانواده گلکسی سامسونگ است که به دوربین سه گانه چرخشی مجهز شده و به این ترتیب کیفیت بالای لنز در دوربین‌های اصلی و سلفی دقیقا مثل هم خواهد بود و دیگر هیچ افتی در کیفیت و دقت عکس و فیلم‎های خود نخواهید داشت. چرخشی بودن دوربین سه گانه همچنین به شما امکان می‎دهد چه با استفاده از دوربین اصلی یا سلفی، بصورت پیوسته فیلمبرداری کنید و به این ترتیب کل خاطرات‎تان در یک ویدیو کنار هم قرار خواهد گرفت.

گلکسی A80 با دوربین 48 مگاپیکسلی خود می‎تواند تصاویری واضح و شفاف ثبت کند. دوربین این گوشی مجهز به لنز فوق عریض با زاویه دید 123 درجه است.

لنز تشخیص عمق سه بعدی در گلکسی A80 تصاویر سوژه را با عمق بیشتر ثبت کرده و به شما امکان می‌دهد با استفاده از قابلیتی مانند Live Focus Video کلیپ‌هایی با کیفیت سینمایی خلق کنید. در عین حال قابلیت Super Steady Video یا لرزش‎گیر قوی برای فیلمبرداری هم مانع از لرزیدن تصویر یا تار شدن سوژه در زمان فیلمبرداری‎های پرحرکت می‎شود.

گوشی گلکسی A80 همچنین مجهز به اولین نمایشگر اینفینیتی جدید سامسونگ است که صفحه‎ای 6.7 اینچی بدون حاشیه و با کیفیت FHD+ Super AMOLED است. این نمایشگر دارای نسبت تصویر 20:9 است.



 

گوشی گلکسی A80 همچنین مجهز به پلتفرم ناکس سامسونگ است که امنیتی در حد سیستم‌های نظامی را در اختیار شما قرار داده و از چیپ‌ست داخلی تا نرم‎افزارها، از همه چیز حفاظت می‏کند. علاوه براین قابلیت Samsung Pass هم به شما امکان می‎دهد تا تنها با استفاده از اثر انگشت خودتان، بصورتی امن وارد اپلیکیشن‌ها یا وبسایت‌ها شوید.

قابلیت بهینه‌ساز هوشمند عملکرد یا Intelligent Performance Enhancer در گوشی گلکسی A80 باعث می‏شود در صورت نیاز شما، این گوشی سخت‎تر، سریع‌‏تر و برای مدتی طولانی‎تر کار کند. نرم افزار بهینه ساز عملکرد در این گوشی با استفاده از هوش مصنوعی، ظرفیت پردازنده اصلی، رم و باتری گوشی را به حداکثر رسانده و گوشی‎ گلکسی A80 را متناسب با نیازهای روزمره شما بهینه‌سازی می‎کند.

گلکسی A80 در سه رنگ طلایی، سفید و مشکی عرضه می‌‏شود و نسخه‌های طلایی و سفید آن به ترتیب رگه‎هایی از رنگ صورتی و آبی در خود دارند.
 
  
جدول مشخصات گلکسی A80 سامسونگ
 
گلکسی  A80
 6.7inch FHD+ (1080x2400) Super AMOLED 
New Infinity Display  (طراحی جدید صفحه نمایش) 
 نمایشگر
لنز اصلی: 48MP, F2.0 
لنز فوق عریض: (8MP, F2.2 (123° 
      3D Depth 
 دوربین چرخشی
 (اصلی/سلفی)
165.2x76.5x9.3mm   بدنه
(Octa Core (2.2GHz Dual + 1.8GHz Hexa   پردازنده
۸ گیگابایت رم 
۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی 
 حافظه
۳۷۰۰ میلی آمپر ساعت (اسمی) 
شارژ فوق سریع ۲۵ وات 
 باتری
اندروید ۹.۰ (Pie)   سیستم عامل
اسکنر اثر انگشت روی صفحه نمایش   تایید هویت بیومتریک
مشکی، طلایی، سفید   رنگ
 
 
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۲۳۵۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما