کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حضور «همراه‌اول» در الکامپ با شعار «تحقق رویای دیجیتال»

25 تير 1398 ساعت 21:21

همراه‌اول در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، با شعار «تحقق رویای دیجیتال» حضور می‌یابد.


 
آی‌تی‌من- اپراتور اول تلفن همراه کشور برای معرفی و ارایه آخرین محصولات و سرویس‌های مبتنی بر اینترنت پرسرعت، در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ98) شرکت می‌کند.

اپراتور اول در الکامپ 98، با آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود در حوزه‌های «ارزش افزوده»، «نوآوری» و «خدمات مشتریان» به استقبال از بازدیدکنندگان می‌رود.

همچنین همراه‌اول با معرفی قابلیت‌های اپلیکیشن‌های «همراه من»، «همراه یار»، «باشگاه فیروزه‌ای» و درگاه‌های رسمی‌خرید شارژ و بسته‌های اینترنتی این شرکت، ثبت نام آنلاین انواع سیم کارت‌های همراه‌اول در سامانه‌های گلچین و شاپ، شارژ و بسته‌های اینترنتی در فروشگاه آنلاین همراه‌اول در خدمت بازدیدکنندگان خواهد بود.

ارایه تمامی‌خدمات اعم از تعویض سیم‌کارت قدیم به نسل جدید، فروش و فعال‌سازی سیم‌کارت‌های دانشجویی، دانش‌آموزی و کودک، فعال سازی خدمات غیر حضوری از دیگر برنامه‌های همراه‌اول و شرکت‌های زیرمجموعه آن در این نمایشگاه است.

علاوه بر حضور بخش‌های خدمات مشتریان، محصولات و خدمات، فروش و جذب و استخدام همراه‌اول، شرکت‌های ستاره اول، مبین نت، انارستان و‌ هاب‌های بهشتی و اصفهان نیز در قالب شرکت‌های همکار همراه‌اول در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

قرار است براساس برنامه زمان‌بندی شده، پنل‌ها و کارگاه‌های مرتبط با حوزه‌های فنی در سالن‌های مختلف و طی روزهای برگزاری این نمایشگاه در غرفه همراه‌اول برگزار شود.

علاقه‌مندان برای بازدید از غرفه‌های همراه‌اول در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، می‌توانند ۲۷ تا ۳۰ تیر ماه به سالن‌های خلیج فارس، الکامپ جابز و فضای باز جلوی سالن خلیج فارس مراجعه کنند.

 


کد مطلب: 272462

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/272462/حضور-همراه-اول-الکامپ-شعار-تحقق-رویای-دیجیتال

ITMen
  https://www.itmen.ir