کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برنامه‌های ایرانسل برای حضور در الکامپ 2019 تشریح شد

25 تير 1398 ساعت 21:37

برنامه‌های ایرانسل برای حضور در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ 2019) اعلام شد.


 
آی‌تی‎من- با هدف ارایه چکیده‌ای از فعالیت‌ها، ایرانسل غرفه‌های جداگانه‌ای در  سالن‌های 6، 8-9، 18، 27 و 38 و محوطه نمایشگاه در نظر گرفته است.

ایرانسل غرفه اصلی خود در ورودی سالن 38 را به دو بخش خدمات به مشترکان شخصی و سازمانی تقسیم کرده است. در بخش خدمات شخصی به معرفی خدماتی نظیر VoLTE، VoWiFi، اینترنت پرسرعت همراه LTE و ثابت TD-LTE، تلویزیون اینترنتی ایرانسل(لنز)، اپلیکیشن و  سیم‌کارت کودک، «ایرانسل من»، حساب چندکاربره و جدیدترین محصولات و خدمات خود می‌پردازد.

همچنین در بخش فروش سازمانی نیز خدماتی نظیر اینترنت اشیا، شهر هوشمند وخدمات پرداخت الکترونیکی و سیم‌کارت NFC، خدمات ابری، WiFi شرکتی و  محصولات متنوع دیگر، مخصوص سازمان‌ها و شرکت‌ها که برای آشنایی مخاطبان و ارایه توضیحات لازم به علاقه‌مندان معرفی می‌شود.

علاوه‌براین، ایرانسل در غرفه سالن 27  خود با هدف ارتباط بیشتر با افراد مستعد همکاری و ایجاد روابط نزدیک بین منابع انسانی ایرانسل و متقاضیان شغل، حضور دارد و متقاضیان فرصت‌های همکاری می‌توانند با مدیران و کارشناسان ایرانسل گفت‌وگو کنند.

ایرانسل با توجه به اهمیتی که برای همکاری با استارتاپ‌ها قائل است، غرفه‌ای به منظور همکاری مشترک و معرفی شرکت‌های همکار ایرانسل مثل چارخونه، گپ و نیوار در سالن 8-9 که ویژه استارتاپ‌هاست، تدارک دیده است. علاقه‌مندان با توجه به توانایی‌های خود می‌توانند جهت مذاکره و معرفی قابلیت‌های خود برای سرمایه‌گذاری در این حوزه، با متخصصان ایرانسل دیدار و گفت‌وگو کنند.

علاوه بر این در روزهای برگزاری نمایشگاه الکامپ 98 جلسات سخنرانی با موضوعات روز تکنولوژی توسط معاونان، مدیران و میهمانان ایرانسل و شرکت‌های همکار این شرکت در بخش «الکامپ ترندز»، سالن 6، برگزار خواهد شد.

ایرانسل در بخش غرفه‌های بیرونی در محوطه نمایشگاه، مقابل سالن 38، به ارایه خدماتی نظیر تبدیل سیم‌کارت‌های 3G  به 4G  و ارایه مودم‌های اینترنت ثابت و همراه می‌پردازد.

نمایشگاه الکامپ 98 از پنجشنبه 27 تا یکشنبه 30 تیرماه در محل دائمی‌نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، از ساعت 10 صبح تا 18، پذیرای بازدیدکنندگان است.

 


کد مطلب: 272463

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/272463/برنامه-های-ایرانسل-حضور-الکامپ-2019-تشریح

ITMen
  https://www.itmen.ir