کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جلسه مدیران دو شرکت مطرح شد

توسعه همکاری‌های شرکت مخابرات ایران و ایرانسل

شرکت مخابرات ایران , 31 تير 1398 ساعت 21:50

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر تعامل و همکاری بیشتر با ایرانسل در جلسه مشترک بین طرفین که امروز (دوشنبه 31 تیرماه) برگزار شد، گفت: ارائه زیرساخت‌های لازم، تعرفه گذاری و ارائه خدمات نگهداری از وظایف شرکت مخابرات ایران  است که به همه فعالان حوزه ارتباطات عرضه می‌کند.



آی‌تی‌من- سید مجید صدری در این جلسه که با حضور بیژن عباسی آرند مدیرعامل شرکت ایرانسل و معاونان این شرکت برگزار شد گفت: ارائه زیرساخت‌های  مناسب  و خدمات نگهداری بین شرکت مخابرات ایران وایرانسل فرصت مناسبی همکاری بیشتر طرفین است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به که ایرانسل یکی از مهم‌ترین اپراتورهای ارتباطی کشور است، اظهار امیدواری کرد که همکاری‌های بیشتر و بهتری را در آینده بین هر دو شرکت شاهد باشیم و بتوانیم درراستای مشتری محوری خدمات با کیفیت‌تری را در اختیار مشتریان هر دو شرکت قرار دهیم.

وی افزود: شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگترین وقدیمی‌ترین برند ارتباطی کشور آمادگی دارد تا در راستای رشد وشکوفایی خدمات و محصولات ارتباطی کشور با تمامی ‌فعالان حوزه ارتباطات همکاری تنگانگی داشته باشد.

در این جلسه موضوعات مختلفی درباره ارایه زیر ساخت‌های لازم، تعرفه‌گذاری، ارایه خدمات نگهداری بین طرفین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 


کد مطلب: 272489

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/272489/توسعه-همکاری-های-شرکت-مخابرات-ایران-ایرانسل

ITMen
  https://www.itmen.ir