۰

پاویون ملی ایران در نمایشگاه ماکس ۲۰۱۹ روسیه برپا می‌شود

تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۹
پاویون ملی ایران در نمایشگاه ماکس ۲۰۱۹ روسیه برپا می‌شود
پاویون ملی ایران در نمایشگاه ماکس ۲۰۱۹ روسیه برپا می‌شود

آی‌تی‌من- نمایشگاه ماکس یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های حوزه هوا و فضا در جهان است، این نمایشگاه ۲۷ اوت تا اول سپتامبر ۲۰۱۹ (  ۵ تا ۱۰ شهریور ۱۳۹۸) در کشور روسیه برگزار می‌شود. 

این نمایشگاه هر سال در حوزه‌های مختلفی همچون هواپیما، هوانوردی عمومی، هواپیمای نظامی، بالگرد، وسایل نقلیه هوایی بی‌نام، موتورسازی و تسلیحات و تجهیزات هواپیمایی برگزار می‌شود.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف کمک به صادرات محصولات دانش‌بنیان ساخت ایران و ایجاد و تقویت برندهای ایرانی، از شرکت‌های منتخب تولیدی برای حضور در نمایشگاه MAKS ۲۰۱۹ در قالب حضور در پاویون ملی ایران و شرکت در نشست تجاری B۲B حمایت می‌کند.

 شرکت‌های دانش‌بنیان که الزامات زیرساختی لازم برای ارتباطات بین‌المللی (سایت، کاتالوگ و بروشور به زبان انگلیسی) را داشته باشند می‌توانند برای شرکت در این پاویون ثبت نام کنند.

شرکت‌هایی که علاقمند به حضور در پاویون ملی ایران هستند می‌توانند از حمایت کریدور صادرات و صندوق نوآوری و شکوفایی برای اجاره غرفه و غرفه‌سازی برخوردار شوند، شرکت‌های متقاضی حضور در نشست‌ تجاری B۲B از حمایت ۵۰ درصدی کریدور صادرات برای تهیه بلیت، هتل و ویزا در روسیه بهره‌مند می‌شوند.

شرکت‌های متقاضی حضور در نمایشگاه ماکس ۲۰۱۹ روسیه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به این نشانی مراجعه کنند.

 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۲۵۱۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما