۰
شرکت مخابرات تهران در فراخوانی خواستار شد

شهروندان تهرانی نواقص تجهیزات مخابراتی را اطلاع‌رسانی کنند

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۷
شرکت مخابرات استان تهران
شرکت مخابرات استان تهران

آی‌تی‌من- شرکت مخابرات منطقه تهران می‌گوید تماس‌های شهروندان با این شرکت برای اطلاع‌رسانی درباره ایرادات تجهیزات مخابراتی، کمک بزرگی برای رفع نواقص بوده است.

در این اطلاعیه آمده است: مخابرات منطقه تهران با کمک تصاویر ارسالی شهروندان که بیانگر کاستی‌ها و ایرادات احتمالی تجهیزات مخابراتی در سطح شهر است، گامی ارزنده در جهت رفع نواقص احتمالی و زیباسازی نمای عمومی شهر برداشته است. در راستای مسئولیتهای اجتماعی و به منظور بهبود خدمت رسانی، مخابرات منطقه تهران تاکنون بیش از 200 تماس تلفنی و تصویر ارسالی از ایرادات تجهیزات مخابراتی را بررسی و رسیدگی کرده است.

بر اساس همین گزارش مخابرات منطقه تهران از تمامی شهروندان درخواست کرده است تصاویر و ایرادات تجهیزات مخابراتی منصوبه سطح شهر را با ذکر نشانی محل دقیق، از طریق شبکه‌های اجتماعی به شماره تلفن همراه 09905413056 ارسال کنند، تا هر چه سریع‌تر نسبت به رفع نواقص تجهیزات مخابراتی ( پست، کافو، حوضچه، سیم کشی و...) اقدام شود.

شایان ذکر است برای سهولت دستیابی به محل مورد نظر توسط همکاران فنی مخابرات، شهروندان در صورت امکان می توانند موقعیت مکانی (location) گوشی را روشن و در تنظیمات دوربین، برچسب موقعیت (location tag) را فعال کنند، تا محدوده جغرافیایی و موقعیت مکانی مورد نظر در تصاویر مشخص و نواقص و ایرادات موجود در اسرع وقت بررسی گردد.

همچنین شهروندان استان تهران می‌توانند هر گونه انتقاد، پیشنهاد و یا نظرات ارزنده خود را در خصوص خدمات مخابرات منطقه تهران از طریق شماره (2021) به واحد ارتباط مردمی اعلام کنند.

 
کد مطلب : ۲۷۲۵۷۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما