۰
عضو هیات نمایندگان اتاق تهران:

مراکز خاص رسیدگی مالیاتی برای استارت‌آپ‌ها ایجاد شود

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۱
شهاب جوانمردی، عضو هیات نمایندگان اتاق تهران
شهاب جوانمردی، عضو هیات نمایندگان اتاق تهران

آی‌تی‌من- شهاب جوانمردی در پنجمین نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران اظهار کرد: گاهی درباره مشکلات کسب‌وکارها از منظر تحریم و مشکلات قوانین و مقررات صحبت می­‌کنیم، اما اکثر مواقع چون به موقع به مسائل توجه نمی‌­کنیم، هر روز آبستن مسایلی هستیم. این روزها مدام درباره استارت‌ آپ‌ها صحبت می‌شود اما به تناسب تغییرات کسب وکارها با نیازمندی‌ها توجه نمی‌­شود.

وی ادامه داد: در افق پیش رو بخش زیادی از مشاغل را در کشور از دست خواهیم داد و مشاغل جدید شکل می‌گیرد که آمادگی آموزشی برای آن ایجاد نشده است.

این عضو هیات نمایندگان اتاق تهران پیشنهاد داد: اتاق بازرگانی پیگیر باشد مراکز خاص رسیدگی مالیاتی و مسائل بیمه‌ای برای این کسب و کارها ایجاد شود و همچنین صنایع و کسب و کارها به سرمایه‌گذاری های رقابت پذیر رو به آینده تشویق شوند. 

همچنین حسن احمدیان عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در این نشست تاکید کرد: هشت ماه پیش دولت تصمیم گرفت برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی را از مجریان غیرتشکلی به تشکل‌های اقتصادی واگذار کند، اما این موضوع همچنان بلاتکلیف است.

وی ادامه داد: هفته گذشته در قالب مصاحبه‌ای با سایت اتاق بازرگانی تهران، خواستار واگذاری مجوزهای نمایشگاه‌های تخصصی به تشکل‌ها شده بودیم که سازمان توسعه تجارت ایران در تماسی تلفنی پیرو این مصاحبه، تهدید کرد که تمام مجوزهای برگزاری نمایشگاه‌ها را باطل کرده و علیه ما شکایت خواهد کرد.

احمدیان تاکید کرد: درخواست ما این است که مجوز برگزاری نمایشگاههای تخصصی به تشکل‌های تخصصی ارائه شود، چرا که ارایه مجوز به افراد حقیقی، بحث امضای طلایی را به وجود می آورد.

 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۲۶۳۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما