۱
نیازی به تماس با 2020 و مراجعه حضوری نیست

تبدیل سرویس مشترکان مخابرات به VDSL خودکار انجام می‌شود

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۶
تبدیل خودکار سرویس ADSL مشترکان شرکت مخابرات به سرویس VDSL
تبدیل خودکار سرویس ADSL مشترکان شرکت مخابرات به سرویس VDSL

آی‌تی‌من- آن‌گونه که وزیر ارتباطات اعلام کرده سرویس ADSL خانگی به سرویس‌های پرسرعت VDSL تبدیل خواهند شد. ماجرا از این قرار است که شرکت مخابرات ایران می‌خواهد سرویس حدود ۲‌ میلیون کاربر و مشترک اینترنت ADSL خود را به‌طور رایگان و بدون دریافت هزینه‌ای به اینترنت VDSL و FTTH تغییر دهد.

سرعت سرویس‌های VDSL نسبت به سرویس‌های ADSL بسیار بالاست و حداقل سرعت 40 مگابیت بر ثانیه در اختیار مشترکان می‌گذارد.

همین سرعت بالا سبب شده تا بسیاری از مشترکان، برای تبدیل سرویس خود به VDSL با مخابرات تماس گرفته و به مراکز این شرکت مراجعه کنند. مراجعه‌ای که بیهوده به نظر می‌رسد چرا که عملیات شناسایی مشترکان و تبدیل سرویس آنها، به صورت خودکار صورت می‌پذیرد.
 
به مراکز مخابراتی برای VDSL مراجعه نکنید
ساعتی پیش شرکت مخابرات منطقه تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد سیستم شناسایی و تشخیص مشترکین فعال اینترنت پرسرعت در استان تهران، به‌منظور ارائه طرح سرینو توسط مخابرات منطقه تهران به صورت خودکار انجام می‌گیرد.

براساس این گزارش طرح سرینو با هدف ارائه سرویس بهتر برای مشترکان فعال اینترنت پرسرعت در نظر گرفته ‌شده است و شناسایی مشترکان فعال و اختصاص این طرح توسط مخابرات منطقه تهران انجام می‌شود.

با استفاده از طرح سرینو، ۲ میلیون کاربر فعال سرویس‌های اینترنت مخابرات، به‌صورت رایگان از امکانات VDSL یا فیبر نوری شرکت مخابرات ایران (تانوما) با حداقل سرعت ۴۰ مگابیت بر ثانیه بهره‌مند ‌می‌شوند.

در این اطلاعیه تاکید شده است که «با توجه به شناسایی خودکار مشترکان فعال به‌منظور ارائه سرینو، از تمام مشترکان اینترنت مخابرات ایران تقاضا می‌شود به‌منظور تسهیل در خدمت‌رسانی، از تماس با سامانه‌های پاسخگویی و پشتیبانی مخابرات شامل ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ و یا مراجعه به مراکز امور مشترکین در مورد طرح سرینو خودداری کنند».


 
 
کد مطلب : ۲۷۲۶۳۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما