۰

عرضه گوشی تاشو هواوی باز هم به تعویق افتاد

تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۳
هواوی میت ایکس - Huawei Mate X
هواوی میت ایکس - Huawei Mate X

آی‌تی‌من- در شرایطی که قرار بود این گوشی در شهریور ماه روانه بازار شود، حالا بیانیه‌ای رسمی توسط هواوی منتشر شده که نشان می‌دهد زمان قطعی و مشخصی برای عرضه گوشی یادشده وجود ندارد.

در این بیانیه هواوی تصریح کرده که گوشی میت ایکس را در زمانی بین شهریور ماه و آبان ماه عرضه می‌کند، اما از ارائه اطلاعات بیشتر در این زمینه خودداری کرده است.

در همین حال منابع نزدیک به هواوی می‌گویند بعید است این شرکت زودتر از ماه نوامبر یعنی در آبان ماه بتواند از هواوی میت ایکس رونمایی کند. پیش از این سامسونگ نیز که به دنبال عرضه یک گوشی با نمایشگر تاشو است، چندین بار عرضه گوشی گلکسی فولد خود را به تعویق انداخته است.

سامسونگ و هواوی برای کسب عنوان اولین عرضه کننده گوشی دارای نمایشگر تاشوی جهان رقابت نزدیکی با هم دارند و اگر شرایط فعلی تغییری نکند، این سامسونگ است که عنوان مذکور را به دست می‌آورد.

ظاهرا علت تاخیر هواوی برای عرضه میت ایکس افزایش ابعاد نمایشگر این گوشی و نیز تلاش برای ارتقای مقاومت آن است.

اما بنابر گزارش‌‌ها به نظر می‌رسد هم سامسونگ و هم غول فناوری‌های چینی برای عرضه گوشی تاشو عجله کرده‌اند و با توجه به اینکه این فناوری در حال حاضر به تکامل نرسیده احتمالا با مشکلاتی روبه‌رو خواهد شد. بنابراین چه سامسونگ و چه هواوی که از گوشی‌های خود با نمایشگر تاشونده رونمایی کرده‌اند مدام در حال تلاش برای به تاخیر انداختن زمان عرضه این محصولات فناورانه خود هستند.

اگر به یاد داشته باشید سامسونگ چند ماه پیش گوشی‌های گلکسی فولد را به رسانه‌ها داد تا مورد بررسی و آزمایش کارشناسان این حوزه قرار گیرد، اما نمایشگر دستگاه با مشکل مواجه شد و مجبور شد تا عرضه این گوشی را به زمان دیگری موکول کند تا بتواند مشکل نمایشگر را حل کند. بعد دوباره اعلام شد که مشکل نمایشگر حل شده و آماده عرضه است و زمان خاصی را برای عرضه این دستگاه تعیین کرد اما بعد از مدتی مجددا اعلام کرد که این دستگاه فعلا آماده عرضه به بازار نیست.

از سوی دیگر هواوی هم که برای عرضه گوشی تاشو خود اعلام آمادگی کرده بود، حالا برای چندمین بار عرضه این محصولش را به زمان دیگری انداخته است حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا امسال این دو کمپانی بزرگ دنیا برای عرضه گوشی‌های جدیدشان آماده می‌شوند یا ترجیح می‌دهند پس از آماده شدن بازار و تکامل فناوری‌های مرتبط با نمایشگرهای تاشونده، اقدام به عرضه محصولات‌شان کنند.

 
مرجع : GSMArena
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۲۶۵۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما