۰

گلکسی نوت ۱۰ با قیمت نجومی وارد بازار ایران شد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۴
عرضه گلکسی نوت 10 در ایران
عرضه گلکسی نوت 10 در ایران

آی‌تی‌من- گوشی گلکسی نوت ۱۰ در دو نسخه معمولی و پلاس معرفی شد و این روزها در برخی از بازارها عرضه شده و ایران هم که مثل همیشه پیشرو در واردات گوشی نوبرانه است همزمان با بازار جهانی توانسته این گوشی را در دسترس کاربران قرار دهد.
 
البته شکل عرضه در بازار ایران کمی با مناطق مختلف دنیا فرق دارد؛ مثل همه‌ی محصولات نوبرانه که با قیمتی چند برابر بهای اصلی به دست مشتری می‌رسند، گوشی‌های موبایل هم از این قضیه مستثنی نیستند.

این روزها قیمت نجومی گوشی‌ گلکسی نوت ۱۰ به خبر داغ بازار تبدیل شده است؛ این گوشی با قیمت ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در نخستین روز در بازار ایران عرضه شد.

حالا که دو سه روزی از عرضه اولیه آن گذشته، کمی از قیمت آن کاسته شده و نسخه پلاس آن با قیمتی حدود ۱۶ میلیون و نسخه معمولی به بهای ۱۴.۵۰۰ میلیون تومان در دسترس خریداران قرار دارد.

گفتنی است که این گوشی هنوز به شکل رسمی وارد بازار کشور نشده و زمان مناسبی برای دلالان و قاچاقچیان است تا سود کلانی از واردات مسافری آن به جیب بزنند.

امروز قیمت یورو در بالاترین میزان خود به ۱۳ هزار تومان رسید و بهای جهانی نسخه معمولی گلکسی نوت ۱۰ حدود ۹۵۰ یورو تعیین شده است؛ نسخه معمولی گلکسی نوت ۱۰ در بازار ایران ۱۴.۵ میلیون تومان معامله می‌شود در صورتی که قیمت رسمی آن باید حدود ۱۲.۵ میلیون تومان باشد که به این ترتیب دو میلیون تومان واردکننده غیررسمی روی آن سود می‌کشد؛ همچنین گلکسی نوت ۱۰ پلاس با محاسبه قیمت ارزی امروز، باید ۱۳.۵ میلیون تومان قیمت بخورد و درصورتی که هزینه واردات مثل خرید و فروش اطلاعات پاسپورت و سیم‌کارت را برای رجیستری گوشی را به قیمت پایه اضافه کنیم، باز هم دو میلیون تومان سود زیادی است که یک دلال از فروش یک دستگاه گوشی به جیب می‌زند.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم پس از عرضه گوشی به بازار ایران، قیمت گلکسی نوت ۱۰ روی چه عددی ثابت می‌شود.

 
کد مطلب : ۲۷۲۶۸۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما