کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پس از جنجال بر سر انتخاب مدیرعامل رایتل

انتصاب مدیران ارشد اپراتورها منوط به تایید رگولاتوری شد

ايرنا , 24 شهريور 1398 ساعت 16:27

با تصویب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، از این به بعد هرگونه انتصاب اعضای جدید برای هیات مدیره، مدیرعامل، قائم مقام و مدیر فنی ارایه‌کنندگان دارای پروانه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باید بر اساس شاخص‌ها و روشی که توسط رگولاتوری اعلام می‌شود، صورت گیرد.



آی‌تی‌من- انتصاب در اعضای هیات مدیره و مدیرعامل، قائم مقام و مدیر فنی اپراتورها از این پس با تایید دولت و رگولاتوری ممکن خواهد بود.

حسین فلاح جوشقانی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در این باره به ایرنا گفت: از امروز با تصویب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، هرگونه انتصاب و معرفی جدید برای اعضای هیات مدیره، مدیرعامل، قائم مقام و مدیر فنی ارایه کنندگان دارای پروانه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی که بیش از ۵۰۰ هزار کاربر دارند، باید بر اساس شاخص‎‌ها و روشی که توسط رگولاتوری اعلام می‌شود، به تایید برسد.

معاون وزیر ارتباطات افزود: این مصوبه برای مدیرانی است که از امروز به بعد معرفی می‌شوند و شامل حال مدیران قبلی نمی‌شود.

چندی پیش خبر انتصاب مینا مهرنوش به مدیرعاملی رایتل با واکنش تند آذری جهرمی روبه‌رو شد و او ضمن این که گفته بود انتصاب هر فردی در اختیار خود شرکت رایتل است، تاکید کرد: «این گزینه را با مطرح کردند. در بررسی‌های اولیه سازمان تنظیم مقررات در رابطه با اینکه ایا ایشان توانمندی لازم برای این کار را دارند مقداری نگرانی وجود دارد».

پیش از این نیز وزارت ارتباطات در انتخاب اعضای هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار، اختلافاتی با سهامدار غالب این شرکت داشت.


 


کد مطلب: 272787

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/272787/انتصاب-مدیران-ارشد-اپراتورها-منوط-تایید-رگولاتوری

ITMen
  https://www.itmen.ir