۰

پست برای تحویل گذرنامه زائران اربعین، سه شیفته شد

آزمون استخدامی پست، کلاهبرداری است
تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۹
پست برای تحویل گذرنامه زائران اربعین، سه شیفته شد

آی‌تی‌من- عبدالرضا جنتی عطایی با اشاره به توزیع ویژه گذرنامه‌ها در ایام  محرم و صفر، گفت: از ابتدای ماه محرم (10 شهریور ماه) حضور نمایندگان پست در دفاتر صدور و چاپ گذرنامه به صورت سه شیفته شده است.

وی افزود: به محض صدور گذرنامه و تحویل به پست، اطلاعات پاکت ثبت و وارد چرخه توزیع می‌شود تا در اسرع وقت به دست زائران و متقاضیان برسد.

او با تاکید بر اینکه الزامی نبودن روادید (ویزا) برای سفر به عراق، به معنی نداشتن گذرنامه نیست گفت: زائران و متقاضیان سفر به عتبات عالیات و حضور در مراسم اربعین، حتما می بایست با گذرنامه وارد کشور عراق شوند.

مجری تحویل گذرنامه شرکت ملی پست با اشاره به اینکه از ابتدای محرم روزانه بیش از 40 هزار گذرنامه توزیع شده است، از زائران اربعین حسینی خواست، اقدام به دریافت گذرنامه را به روزهای آخر موکول نکنند تا از این سفر معنوی باز نمانند.
 
پست آزمون استخدامی ندارد
شرکت ملی پست همچنین در پی سو استفاده از نام و برند پست در برخی کلاهبرداری‌های اینترنتی، این شرکت برای هشیاری هموطنان اطلاعیه‌ای صادر کرده است.

به گزارش روابط‌ عمومی شرکت ملی پست، به تازگی در برخی صفحات اینترنتی و شبکه های اجتماعی، افرادی ناشناس به قصد کلاهبرداری اقدام به صدور آگهی جعلی استخدام به نام شرکت ملی پست و انتشار سایر اخبار نادرست کرده اند که این شرکت به این وسیله هرگونه ارتباط با این منابع خبری را تکذیب می کند.

بدیهی است شرکت ملی پست هرگونه خبر، فراخوان و آگهی را از طریق پرتال رسمی شرکت به آدرس post.ir منتشر می‌کند و لازم است هموطنان گرامی نسبت به دریافت اخبار این شرکت از طریق منابع خبری جعلی و افراد ناشناس هشیار باشند.

 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۲۸۵۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما