۷
۱

پشتیبانی ایرانسل از کد دستوری2020 مخابرات

تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۷
سید مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران
سید مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران

آی‌تی‌من- سیدمجید صدری با تشریح ویژگی‌های سامانه USSD مخابرات گفت: این سامانه تاکنون برای تمام مشتریان همراه اول فعال شده بود و از این به بعد تمام مشتریان اپراتور ایرانسل نیز می توانند از این قابلیت و امکان کاربردی بهره‌مند شوند.

وی افزود: در USSD مخابرات اطلاع‌رسانی پیامکی برای تمام مشترکین در نظر گرفته‌شده است که مشتریان می‌توانند پس از ثبت شماره همراه خود از خدمات کلی دستوری #۲۰۲۰* و پیگیری خدمات آن بهره‌مند شوند.

صدری ادامه داد: کد USSD مخابرات ایران قابلیت ارائه انواع خدمات مخابراتی از جمله ثبت نام خدمات ارزش افزوده ، دایری کلیه سرویس ها و خدمات تلفن ثابت ، ثبت شکایات، ثبت نام اینترنت پرسرعت ، دریافت اطلاعات در مورد مدارک لازم جهت کلیه سرویس های مخابراتی و نحوه ثبت نام و امکان اسفاده از جشنواره را دارد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: تمام قبوض کاغذی تلفن ثابت در سراسر کشور حذف شده است و مشتریان می توانند به راحتی با شماره گیری کد USSD ستاره ۲۰۲۰ مربع از تلفن‌های همراه ، ضمن دریافت کارکرد تلفن ثابت خود به صورت لحظه‌ای، از همان طریق نسبت به پرداخت اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در پرتال شرکت مخابرات ایران امکان آگاهی از میزان کارکرد و پرداخت قبوض تلفن ثابت وجود دارد، گفت: علاوه بر این درگاه ها، مشتریان مخابرات در سراسر کشور می توانند، با استفاده از سامانه تلفنی ۲۰۰۰، در کمترین زمان از میزان کارکرد تلفن خود به صورت لحظه‌ای آگاه شده و قبوض تلفن ثابت خود را به راحتی پرداخت کنند.

 
کد مطلب : ۲۷۳۰۰۶
نظرات شما
جهاندیده
Iran, Islamic Republic of
این چه وضیه درست کردین من نت گرفتم نمیتونم استفاده کنم مهلتش داره تموم میشه و من نمیتونم از نتم استفاده کنم
سعید رسولپور
Iran, Islamic Republic of
هنگام شارژ سیم کارت خطای دادهای ورودی را میده بعد می‌نویسه اطلاعات شرکت مخابرات
Iran, Islamic Republic of
چکار کنم خوب بشه
متین
Iran, Islamic Republic of
واقعا که مخابرات گند زده... اصلا پشتیبانی نداره جوابگو نیستن
علی
Iran, Islamic Republic of
مقداری از نیروهای متخصص توی پشتیبانی استفاده کنین ن از نیروهای آماتور ک فقط تنها جوابشون اینه مودم مشکل داره مودم ۱۰ ساله کار میکنه عین ساعت این همیشه مخابراته ک با این همه هزینه ماهانه پرداختی حتی اینترنت بدون قطعی رو به مشتریا نمیده
مهران
Iran, Islamic Republic of
بهترین راهش اینه دیگه از مخابرات نت نگیریم من آخر این برج‌ میرم کلا اشتراکمو قطع میکنم دلیلش رو هم کیفیت بد و دزدی‌های مکرر به بهانه صیانت و هزار و یک زهرمار دیگه اعلام میکنم.
ما نت میگیریم تا با اعضای خونواده که خارج از کشور در حال تحصیل هستم در ارتباط باشیم وگرنه بیکار نیستیم شبانه روز نت بگیریم و نخواییم با این خدمات مضخرف ازش استفاده نکنیم
علیرضا
Romania
اصلا نمیدونم چرا روز به رپز بد تر میشه که بهتر نمیشه توی منزلمون هم دیگه نت انتن نمیده قبلا به امیدی بود با اینترنت کار کنیم ولی هر گوشه خونه که میریم از اینترنت 4G نمیشه استفاده همش اچه خیلی اعصاب خورد کن شده هم پول مردمو میگیرید هم هم وقت مردمو کیفیت خوب هم ارائه نمیدید کسی جواب گو نیست
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما