۰

آنچه درباره گلکسی S11 سامسونگ می‌دانیم

تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۳
سامسونگ گلکسی اس 11
سامسونگ گلکسی اس 11

آی‌تی‌من- سامسونگ هر سال دو گوشی پرچمدار راهی بازار می‌کند؛ یکی در طول سه ماهه ابتدای سال و دیگری از سری نوت، اواخر تابستان.

گلکسی اس 11 جدیدترین محصول سامسونگ خواهد بود که اوایل سال 2020 معرفی می‌شود. این گوشی جزو اولین پرچمداران سال به شمار می‌رود و به نوعی پیشگام شرکت‌های تولیدکننده گوشی می‌شود.

در این گزارش به ویژگی‌های این گوشی می‌پردازیم.

بر اساس اطلاعاتی که درباره گلکسی اس 11 سامسونگ درز کرده، این دستگاه قرار است با باتری ۳۷۳۰ میلی‌آمپرساعتی تا اواخر بهمن‌ماه معرفی و به بازار عرضه شود. 

این گوشی همچنین از شبکه‌ اینترنت پرسرعت نسل پنجم پشتیبانی می‌کند.

اما خبر مهم درباره این گوشی دوربین آن است که احتمالا با لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابری ارایه خواهد شد. کد نام Hubble برای ماژول دوربین گلکسی اس ۱۱ ذکر شده که به مشخصات متفاوت و خاص دوربین دستگاه اشاره می‌کند.

درباره وجود جک هدفون 3.5 میلی‌متر هنوز اطلاعی منتشر نشده، اما با توجه به این که ویژگی جک هدفون در گلکسی نوت 10 حذف شده بود، احتمال برداشتن آن در سری جدید اس هم وجود دارد.

در طراحی گلکسی اس 11، از نمایشگر اینفینیتی O استفاده خواهد شد. حفره‌ دوربین کوچک‌تر می‌شود و همانند گلکسی نوت 10، به مرکز انتقال پیدا می‌کند. با توجه به خبرهایی که پیشتر منتشر شده بود، اس 11 گوشی نسبتا بلند و باریکی خواهد بود و طراحی آن به گوشی سونی اکسپریا وان شباهت خواهد داشت.

این گوشی همانند سال‌های قبل احتمالا در دو نسخه اس 11 و اس 11 پلاس راهی بازار می‌شود. بر این اساس یکی از آنها صفحه نمایش بزرگتر خواهد داشت و با قیمت بالاتری در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

اما زمان عرضه گوشی‌های جدید سامسونگ اواخر بهمن ماه است و احتمالا تا اوایل بهار به بازار عرضه می‌شود.

اما درباره قیمت این گوشی‌ها هنوز خبری منتشر نشده است، با این حال بر اساس قیمت گذاری گلکسی اس 10 می‌توان پیش بینی کرد که این گوشی‌های جدید با چه قیمتی راهی بازار می‌شوند.

بر این اساس نسخه 128 گیگابایت گلکسی اس 10 با قیمت 899 دلار و نسخه 512، 1149 دلار راهی بازار شد. به این ترتیب، انتظار می‌رود گلکسی اس 11 حدودا 1000 دلار برای نسخه 128 قیمت داشته باشد و 1249 و 1599 دلار قیمت‌های نسخه 512 و یک ترابایت این گوشی خواهد بود.

سامسونگ طی دو سال اخیر پرچمداران گلکسی را در کنفرانس جهانی MWC معرفی کرد، به نظر می‌رسد گلکسی اس 11 نیز طی همین رویداد رونمایی شود. 

 
مرجع : GSMArena
کد مطلب : ۲۷۳۰۳۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما