۰

سامسونگ برنده 46 جایزه نوآوری CES 2020 شد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۴
46 جایزه نوآوری CES 2020 برای سامسونگ
46 جایزه نوآوری CES 2020 برای سامسونگ
 
آی‌تی‌من- در این میان گوشی گلکسی Note 10+ 5G و دو محصول دیگر سامسونگ در حوزه نمایشگرهای تجاری توانستند برنده بهترین نوآوری شوند.

محصولات سامسونگ در حوزه‎های مختلف شامل نمایشگرهای تجاری، بازی، اپلیکیشن‌های موبایلی و نرم‌افزار، فناوری‎های داخلی، فناوری برای دنیایی بهتر، پایداری لوازم صوتی و تصویری خانگی، سخت‌افزارهای کامپیوتری، بهداشت و رفاه، تناسب اندام، ورزش و بیوفناوری، ابزارهای پوشیدنی، دستگاه‌های همراه و لوازم جانبی، لوازم جانبی کامپیوتر، خانه هوشمند و لوازم خانگی، موفق به دریافت این جوایز شدند.

جوایز نوآوری CES با حمایت مالی اتحادیه فناوری‎های مصرفی (CTA) اهدا می‏‌شود که مالک و سازمان دهنده نمایشگاه CES است. بسیاری از محصولات سامسونگ که برنده این جوایز شدند قرار است در نمایشگاه CES 2020 در معرض دید عموم قرار داده شوند. این نمایشگاه در روزهای 17 تا 20 دی ماه در لاس وگاس برگزار خواهد شد.

در ادامه نگاهی داریم به تعدادی از محصولات سامسونگ که برنده این جوایز شدند:
 
گلکسی فولد: گلکسی فولد یک دستگاه تاشو است که طبقه‎ای کاملا جدید در گوشی‌‎های موبایل را ایجاد کرده است. این گوشی دارای یک نمایشگر 7.3 اینچی Flex Display است که تا شده و آن را به دستگاه کوچکتر با نمایشگر جلویی 4.6 اینچی تبدیل می‌کند. در واقع کاربران گوشی همراه و تبلت را بصورت همزمان در یک دستگاه تجربه خواهند کرد. گلکسی فولد اولین محصول از این دست با طراحی و فناوری‌های بسیار جدید است. به این ترتیب کاربران روشی نوین و قدرتمند برای تماشای ویدیوها و انجام همزمان چند کار خواهند داشت.
 
نسخه 5G گلکسی نوت10  پلاس: نسخه 5G گوشی گلکسی نوت 10 پلاس که برنده جایزه نوآوری نمایشگاه CES 2020 شد اختصاصا برای کسانی طراحی شده است که می‎خواهند از قدرت شبکه‎های 5G برای تجربه استریم، بازی و بهره‌وری به شکلی بی‌سابقه لذت ببرند. این گوشی با داشتن امکاناتی مانند قلم S Pen با طراحی جدید، دوربین فوق پیشرفته و مجموعه‎ای از بهترین قابلیت‌های موجود در بازار، به کاربران امکان می‎دهد تا روح خلاق خود را به روش مورد علاقه خودشان به ظهور رسانده و در عین حال از سریع‌ترین شبکه موجود در جهان نیز بهره ببرند.

گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس:امروزه کاربران بیش از همیشه به گوشی‌های‌شان وابسته هستند و برای انجام هر پروژه جدید یا چالش نو، به آنها اتکا می‌کنند. گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس آزادی کار به روش دلخواه و نمایش خلاقیت‌ها را در هر جایی به کاربران می‌دهند. این محصولات با استفاده از فراگیرترین نمایشگر موجود در سری نوت، قلم S Pen جدید و دوربین حرفه‌ای، به کاربر امکان می‌دهد کاری را که دوست دارند بیشتر از گذشته انجام دهند.

نسخه 5G گلکسی S10: اولین پرچمدار 5G سامسونگ با تجربه‎ای فوق العاده در حوزه‌هایی که بیشترین اهمیت را برای کاربران دارد: نمایشگر، دوربین و عملکرد. و البته توانایی اتصال به شبکه فوق سریع 5G را هم دارد. نسخه 5G گلکسی S10 برای داشتن بهترین استفاده از شبکه های نسل پنجم، مجهز به نمایشگر 6.7 اینچی Dynamic AMOLED است که بزرگترین نمایشگر سری S سامسونگ محسوب می‎شود. و البته در کنار سیستم پیشرفته دوربین، یک باتری هوشمند 4500 میلی‎آمپرساعت دارد که انرژی ساعت‌ها بازی و استریم را برای شما فراهم می‌کند. با استفاده از این گوشی می‌توانید کل فصل یک سریال را در چند دقیقه دانلود کرده، بازی‎های با گرافیک سنگین را بصورت ابری بازی کرده و از تجربه واقعیت افزوده و واقعیت مجازی لذت ببرید.

گلکسی A50: گلکسی A50 هرآنچه می‎خواهید را در یک گوشی مقرون به صرفه جمع کرده است. این گوشی با مجموعه‌ای از برترین سخت‎افزار و نرم‌افزار، متناسب با روش زندگی مردم طراحی شده است. گلکسی A50 دارای دوربینی باکیفیت با لنز‌های فوق عریض و تشخیص عمق، نمایشگر فراگیر 6.4 اینچی Super AMOLED Infinity U و باتری با عمر بالا و شارژ سریع است.

ساعت گلکسی واچ اکتیو 2: گلکسی واچ اکتیو 2 جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ است که توانمندی‎های کلی در حوزه سلامتی و تناسب اندام را با قابلیت‌هایی در حوزه مد ترکیب می‎کند. گلکسی واچ اکتیو 2 اطلاعاتی دقیق درباره تناسب اندارم، خواب و استرس کاربران در اختیار او قرار داده و به شکلی مناسب امکان استفاده از آنها را در اپلیکیشن‌ها و خدمات متنوع اکوسیستم گلکسی فراهم می‎کند که کاملا متناسب با سبک زندگی متصل کاربر خواهد بود.

حافظه PCIe Gen4 NVMe SSD با ظرفیت 30.72 ترابایت: حافظه 30.72 ترابایتی PM1733 سریع‌ترین و پرظرفیت‌ترین حافظه SSD است که قابلیت توسعه زیرساخت‌های ابرداده و اینترنت را در حوزه‌های رو به رشد تحلیل داده، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا فراهم می‌کند.

اپلیکیشن Global Goals سامسونگ: این اپلیکیشن که با همکاری برنامه توسعه سازمان ملل (UNDP) تولید شده یک ابزار آموزشی و پلتفرمی برای جمع‌آوری پول برای اهداف بشردوستانه است که به برخی از مهمترین چالش‌های جهان می‌پردازد. این اپلیکیشن ضمن ارائه اطلاعات دقیق درباره هرکدام از این اهداف و آمار و ارقام مربوطه، امکان جمع‌آوری پول را از دو روش کمک مستقیم از طریق اپلیکیشن یا وبسایت UNDP و یا مشارکت در تبلیغات داخلی برنامه و انتقال کامل درآمد آن تبلیغ از سامسونگ به برنامه، فراهم می‌کند. اپلیکیشن Global Goals با استفاده از فناوری‌های روزمره در کمک به ایجاد جهانی بهتر، حس خوب بودن و انجام کار خوب را در کاربران ایجاد می‌کند.


 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۳۰۵۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما