کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

از 19 آذر

توییتر اکانت کاربران غیر فعال را حذف می‌کند

اکانت‌هایی که بیش از 6 ماه غیرفعال بوده‌اند، حذف و نام کاربری‌شان برای استفاده سایر کاربران آزاد می‌شود

The Verge , 6 آذر 1398 ساعت 19:36

توییتر ایمیل‌هایی به صاحبان حساب‌های کاربری غیر فعال ارسال کرده و به آنها هشدار داده که تا روز یازدهم دسامبر (20 آذر) حداقل یک بار در اکانت توییترشان وارد شوند (لاگین کنند) وگرنه حساب کاربری آنها حذف و نام‌کاربری‌شان آزاد می‌شود.



آی‌تی‌من- توییتر این ایمیل را برای تمامی کسانی ارسال کرده که بیش از 6 ماه از آخرین ورودشان به حساب‌کاربری توییتر می‌گذرد.

یک سخنگوی توییتر در نامه‌ای به The Verge اعلام کرد: به عنوان بخشی از تعهد ما به برقراری مباحثات عمومی، قصد داریم حساب‌های کاربری غیرفعال را پاک‌سازی کنیم تا اطلاعات دقیق‌تر و معتبرتری ارایه کنیم که مردم بتوانند در توییتر به آنها اعتماد کنند. بخشی از این تلاش، همان‌گونه که در سیاست‌های مربوط به حساب‌های کاربری غیرفعال ما آمده،  تشویق مردم به ورود فعالانه به حساب کاربری و استفاده از توییتر پس از ثبت نام در این پلتفرم است.

وی افزود: ما به صورت فعالانه، برقراری ارتباط  با کاربرانی که از آخرین ورودشان به حساب کاربری توییتر بیش از 6 ماه گذشته، آغاز کرده‌ایم تا به آنها اطلاع دهیم که در صورت تداوم این وضعیت، ممکن است حساب کاربری آنها به طور دایم حذف شود.

توییتر هنوز اعلام نکرده که نام‌های کاربری حذف شده، از چه زمانی برای کاربران دیگر در دسترس خواهد بود.

به گفته سخنگوی توییتر، فرایند حذف اکانت‌های غیر فعال، نه تنها یک روز، بلکه برای چند ماه تداوم خواهد داشت؛ بنابراین نباید انتظار داشت که در روز 12 دسامبر، ناگهان تعداد زیادی اکانت از بین برود و این فرایند تدریجی خواهد بود.

اما این سیاست، فقط شامل حال کسانی که علاقه یا فرصت ورود به توییتر ندارند، نخواهد شد؛ بلکه حساب کاربری افراد درگذشته نیز می‌شود.

سخنگوی توییتر در پاسخ به سوالی در این رابطه گفت: در حال حاضر، روشی برای به خاطر سپردن اکانت کاربران درگذشته نداریم؛ اما تیم ما درباره راهکاری این موضوع فکر خواهد کرد.
 
 


کد مطلب: 273111

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/273111/توییتر-اکانت-کاربران-غیر-فعال-حذف-می-کند

ITMen
  https://www.itmen.ir