۱

LG G8S، همین هفته به بازار ایران می‌آید

تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۹
عرضه LG G8S ThinQ در ایران
عرضه LG G8S ThinQ در ایران
 
آی‌تی‌من- یکی از قابلیت‌های LG G8S ThinQ که پیش‌ازاین در LG G8 هم ارائه‌شده بود، بهره‌گیری از تکنولوژی سنسور ToF است که ال‌جی آن را Z Camera نام‌گذارده است. این قابلیت علاوه بر سهولت استفاده از موبایل، امکانات امنیتی بیومتریک بیشتری را هم به آن افزوده است.
 
قابلیت Hand ID این اسمارت‌فون با استفاده از Z Camera و نور مادون قرمز الگوی رگ‌های خونی کف دست کاربر را شناسایی کرده و از آن برای باز کردن قفل صفحه بهره می‌برد.
 
Z Camera امکان شناسایی چهره کاربر برای باز کردن قفل موبایل را هم فراهم آورده است. به کمک نور مادون‌قرمز Z Camera و بهره‌گیری از نقطه‌گذاری سه‌بعدی چهره، این قابلیت با شناخت نقاط برجسته چهره هر فرد بسیار سریع و دقیق عمل می‌کند.
 
قابلیت جذاب بعدی که دستاورد Z Camera است، Air Motion نام دارد و به کاربر اجازه می‌دهد تا بدون لمس موبایل و بافاصله، از طریق حرکات دست دستورات لازم را صادر کرده و G8S ThinQ را کنترل کند. 
 
ال‌جی به‌عنوان اولین کارخانه موبایلی که از ترکیب دوربین سه لنزی به همراه لنز زاویه عریض روی اسمارت‌فون‌ها بهره گرفت، استفاده از این ترکیب را در LG G8S ThinQ هم ادامه داده است.
 
با بهبود دوربین‌های این اسمارت‌فون، اکنون عاشقان عکاسی موبایلی می‌توانند از زاویه فوق باز ۱۳۷ درجه‌ای برای عکاسی بهره ببرند و البته همراهی آن با زوم ممتد و بدون تأخیر و اعواج رنگ‌ها نتیجه را جذاب‌تر هم خواهد کرد. موسسه رده‌بندی آلمانی VCX-Forum عملکرد دوربین G8S ThinQ را جزو بهترین نمونه‌های موجود در محصولات ال‌جی در صنعت اسمارت‌فون‌ها دسته‌بندی کرده است.
 
در بخش جلو و بالای نمایشگر G8S ThinQ هم یک لنز معمولی به همراه Z Camera قرار دارد.
 
ال‌جی برای بهبود هرچه بیشتر تصاویر سلفی، حالت عکاسی Portrait و Spotlight را عرضه نموده است. توانایی تشخیص فاصله سریع Z Camera هم باعث شده تا تصاویر پرتره از عمق میدان بیشتری برخوردار شوند. قابلیت Spotlight با شناسایی انحنای چهره و شبیه‌سازی نورپردازی استودیویی، کیفیتی حرفه‌ای و نمایشی به عکس‌هایتان می‌بخشد.
 
حالت فیلم‌برداری Video Depth Control باعث می‌شود که ویدیوهای ضبط‌شده با LG G8S ThinQ افکت زیبای بوکه را داشته باشند. این افکت سوژه را در تمرکز وضوح ویدیو قرار می‌دهد و پس‌زمینه آن را مات می‌کند. کاربرانی هم که علاقه زیادی به فیلم‌برداری هنگام حرکت و جنب‌و‌جوش دارند، با حالت فیلم‌برداری Steady Cam حرکاتی نرم و روان و بدون لرزش را در فیلم‌هایشان تجربه می‌کنند. چیزی که پیش‌ازاین تنها با ابزارهای گران‌قیمتی همچون گیمبال ممکن بوده است.
 
همچنین همراهی پردازشگر قدرتمند Qualcomm Snapdragon 855 با نمایشگر ۶.۲ اینچی FHD+ FullVision OLED (رزولوشن ۲۲۴۸ در ۱۰۸۰ پیکسل) باعث شده LG G8S ThinQ انتخابی جذاب برای کاربردهای چندرسانه‌ای مشتریان حرفه‌ای باشد. بدون شک این محصول هم میراث دار پیشتازی ال‌جی در عرصه صدای موبایل است و با استفاده از اسپیکرهای استریو صدایی فراگیر، گیرا و غنی را ارائه می‌کند.
 
در طراحی LG G8S ThinQ اولویت اصلی در همه ابعاد با کاربر است. این اسمارت‌فون ارگونومیک و خوش‌قریحه، هنگام استفاده با یک دست، به‌خوبی کف دست می‌نشیند و کاربری ساده و روانی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. طراحی این اسمارتفون با ظرافتی چشم‌گیر همراه شده و طراحی آن باب سلیقه کاربران اروپایی، آمریکای لاتین و خاورمیانه است.
 
 این طراحی در بخش پشتی بدنه با استفاده از Corning Gorilla Glass و انحنای 2.5D آن به تکامل می‌رسد. این پوشش محافظ علاوه بر اینکه ظاهری یکپارچه و بدون نقص به G8S ThinQ بخشیده، به‌راحتی در دست می‌نشیند و بر استحکام این اسمارت‌فون هم افزوده است. نسخه استاندارد LG G8S ThinQ با رم ۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، پشتیبانی از استاندارد مقاومت در مقابل آب و گردوغبار IP68 و استاندارد ارتشی MIL-STD 810G عرضه می‌شود.
 
این اسمارت‌فون با رنگ براق و مدرن سیاه آینه‌ای، رنگ چشم‌نواز سبز دودی آینه‌ای و رنگ اغواکننده سفید آینه‌ای عرضه می‌شود.
 
 
مشخصات کلیدی:
 
Qualcomm® Snapdragon™ 855 Mobile Platform Chipset
( 6.2-inch 18.7:9 FHD+ OLED FullVision (2248 x 1080 Display
6GB RAM / 128GB Memory
(˚Rear:13MP Super Wide (F2.4/1.0μm/137
(˚12MP Standard (F1.8 /1.4μm/78
(˚12MP Telephoto (F2.6/ 1.0μm/48 

 Front: 8MP Standard (F1.9/1.12μm/80˚)/ Z Camera
(ToFTechnology)
Camera
3550mAh Battery
Android 9.0 Pie OS
155.3x76.6x7.99mm Size
181g Weight
3G / 4G LTE-A Network
 Wi-Fi 802.11 a, b, g, n, ac / Bluetooth 5 / NFC / USB Type-C - USB 3.1 Compatible  Connectivity
 Hand ID / Face Unlock / Fingerprint Sensor Biometrics
Mirror Black, Mirror Teal, Mirror White Colors

 

 
 
کد مطلب : ۲۷۳۱۳۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما