۰

حضور شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام پلاس ۹۸

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۵
حضور شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام پلاس
حضور شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام پلاس
 
آی‌تی‌من- شرکت مخابرات ایران با هدف تعامل با بازیگران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور و با محصولات متنوع و حضور مبتنی بر ارائه سرویس‌های B2B در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی (تلکام پلاس) حضور می‌یابد.
 
ارائه سرویس‌های اینترنت اختصاصی، اینترانت، MPLS ،VPLAS ،VLAN و PTP/PTMP از دیگر برنامه‌های شرکت مخابرات ایران در این نمایشگاه است.
 
همچنین، بر اساس رویکرد جدید در نمایشگاه تلکام پلاس، شرکت مخابرات ایران با حضور در میز‌های گفت‌وگو با سازمان‌ها و شرکت‌های کارفرمایی، صندوق‌های حامی، بخش‌های دولتی، آماده مذاکره و تعامل به منظور گسترش بازار حوزه ICT و پاسخگویی به پرسش‌های بازدیدکنندگان با رویکرد تحقق ارتباطی فراگیر در بخش‌های مختلف صنعت ارتباطات کشور است.
 
این گزارش می‌افزاید: به منظور تحقق رویکرد تعاملی شرکت مخابرات ایران در این نمایشگاه، سرویس‌های متنوعی به مشتریان  شرکت مخابرات ایران ارائه می‌شود.
 
علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در سالن 38B نمایشگاه بین المللی تلکام پلاس، از محصولات و سرویس‌های مختلف شرکت مخابرات ایران در این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.
 
گفتنی است نمایشگاه تلکام پلاس از سه شنبه ۲۶ تا جمعه ۲۹ آذر ماه از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی‌ نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

 
کد مطلب : ۲۷۳۱۸۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما