۰
به دلیل استفاده از تجهیزات داخلی اتفاق افتاد

74 میلیون یورو صرفه جویی ارزی در شرکت مخابرات ایران

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۵
حضور شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام پلاس
حضور شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام پلاس
 
آی‌تی‌من- محمدرضا بیدخام، مدیرکل ارتباطات شرکت مخابرات ایران، با بیان اینکه رویکرد اصلی شرکت مخابرات ایران در حوزه توسعه، حمایت از تولیدات داخلی است، گفت: با همین رویکرد نیز در نمایشگاه تلکام پلاس حاضر شده‌ایم.

وی افزود: در دو سال  گذشته، قدم‌های بلندی در جهت بکارگیری تجهیزات داخلی در شبکه و خدمات شرکت مخابرات ایران برداشته شده که منجر به صرفه‌جویی ارزی 74 میلیون یورویی شده است.

بیدخام با بیان اینکه رویکرد شرکت مخابرات، تامین تجهیزات از تولیدکنندگان داخلی با رعایت تمامی مسایل قانونی بوده است، گفت: با توجه به مراحل تست و آزمایش این محصولات و تجهیزات که در شرکت مخابرات ایران انجام می‌شود و با توجه به شاخص‌های موجود، می‌توان گفت که کیفیت این تجهیزات در حد قابل قبولی است و شرکت‌ها در حال تلاش هستند که کیفیت محصولات‌شان را به نمونه‌های خارجی نزدیک‌تر کنند.

بیدخام رویکرد دیگر شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام پلاس را معرفی سرویس‌های تجاری اعلام کرد و گفت: سرویس‌هایی مانند LPS و فراد را در نمایشگاه امسال معرفی می‌کنیم.

به گفته وی، گروه‌ای مذاکره کننده شرکت مخابرات ایران نیز در نمایشگاه فعالند و سرویس‌های تجاری را به سایر شرکت‌ها و سازمان‌های حاضر معرفی می‌کنند.

بیدخام درباره نمایشگاه تلکام نیز گفت: به هر حال تلکام نمایشگاهی 19 ساله با برندی شناخته شده بود که هر ساله در زمان مشخص و با سالن‌های پرتعداد برگزار می‌شد. نظر شخصی من این است که تلکام به وضعیت قبلی برگردد و در عین حال نقاط ضعف آن جبران شود، زیرا تلکام پلاس با این شرایط، انتظارات را برآورده نمی‌کند.

نمایشگاه تلکام پلاس از دیروز (سه شنبه) آغاز به کار کرده و تا روز جمعه در دو سالن 37 و 37A در نمایشگاه بین المللی تهران برپا خواهد بود.


 
کد مطلب : ۲۷۳۱۹۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما